Stoltenberg Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har flyttet inn i ny leilighet og har endelig anledning til å henge projektor i taket. Derfor kjøpte jeg en slik: og det fulgte med slike plast-dingser pluss skruer: Jeg har skjønt at man først borer et hull med størrelse tilsvarende nummeret på plast-pluggen, setter inn pluggen i hullet, deretter skrur man skruen inn. Det står at projektorfestet skal tåle opp til 15kg, men jeg er mer usikker på dette å skru ting i gips-tak. Det har jeg ikke gjort før. Er det bedre å bruke anker: i stedet for en slik plast-plugg? Lenke til kommentar
process Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Dersom det er plater med rom på baksiden bør du benytte et ordentlig anker. De nr. 2 der har jeg dårlige erfaringer med selv om de er enkle i bruk. Endret 29. september 2014 av process Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Jeg vet rett og slett ikke hvor tykk plate det er - Det står sikkert i informasjonen jeg har fått. Får lese litt, da :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå