Titanic Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Tja. Gitt at man har egenkapitalen er strengt tatt valget å eie eller å plassere pengene et annet sted. Det er ikke gitt at det er bedre å eie, selv om boligprisene stiger. Nei, men det skal mye til. For du får jo ikke bare avkastning på egenkapitalen. Du får avkastning på hele boligen. Kun i bitcoin i fjor-tilfeller vil det lønne seg mer å investere i noe annet hvis boligprisene stiger mer enn 3-4% i året. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Jeg tror de fleste her ønsker fakta og ikke hva bussjåføren på vei til jobb mener om boligprisene. Det har vi kommentarfeltet på vg til... Fakta om fremtidig boligmarked vil vel være litt vanskelig å få frem, men for all del! Hvis du har det liggende del gjerne med resten av verden. Er nok mange som er interessert i det Jeg har som sagt et selskap som driver med Kjøp/salg-Nybygg-Utleie og tar alltid imot tips Hvem er det pr idag som ikke har et selskap eller driver med kjøp/salg/utleie av eiendom.... Du fikk to av meg som du ikke hørte på... Ettersom du er interessert/opptatt av takst kan du enten ikke ha drevet på lenge eller ikke drive særlig lukrativt. Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Hvem er det pr idag som ikke har et selskap eller driver med kjøp/salg/utleie av eiendom.... Du fikk to av meg som du ikke hørte på... Ettersom du er interessert/opptatt av takst kan du enten ikke ha drevet på lenge eller ikke drive særlig lukrativt. Skjønner skjønner! Men til en annen sak.. Hva er det egentlig du prøver å være behjelpelig med TS om ? Skal han kjøpe eller la være? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Ettersom det er 4 år siden TS startet (og har vært aktiv) i tråden regner jeg med at denne problemstillingen ikke lenger er særlig aktuell. Pr dags dato ville jeg kjøpt leilighet hvis det er tiltenkt primærbolig og man kan klare en renteøkning til ~4% i løpet av et par år, men absolutt ventet og sett det ann om det er sekundær/næring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå