Joachim_F Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Romskipspillet Starpoint Gemini 2 har forlatt «early access».Driv handel eller piratvirksomhet i et åpent solsystem Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Blir det en Froholt-anmeldelse? Synes det har kommet en del potensiell Froholt-mat i det siste, som jeg kunne tenkt meg å lese en anmeldelse av, så du må henge i. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Holder lenge med metacritic :-) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Blir det en Froholt-anmeldelse? Synes det har kommet en del potensiell Froholt-mat i det siste, som jeg kunne tenkt meg å lese en anmeldelse av, så du må henge i. Hehe, ja det kommer alt for mye! Men jeg sender en forespørsel om Steam-kode til utgiveren, så satser vi på at det blir en anmeldelse. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Holder lenge med metacritic :-) Du mener de 0 anmeldelsene som ligger der? Er de interessante spillene som har rundt 0 anmeldelser som ofte er Froholt-mat. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Vurderer å kjøpe det siden de kaller det EVE offline . Forresten, dette er ikke relevant i det hele tatt men er det andre her som ser at Telephant annonsen ikke kan forskjellen mellom "og" og "å"? Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Kanskje lit sent å nevne det nå men " et åpent solsystem " det ser da ur som mye mer en bare et åpent solsystem. Ser for meg ut som det er flere stjerner og områder generelt å fly mellom og da er vel det riktige ordet verdensrommet istedet for "et åpent solsystem" , når har et solsystem egentlg noengang vært lukket? Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er mye å lese fra bra bruker innlegg.. Og man er lite smart om man tror jeg eller folk av den grunn leser selve hoved scoren.. Det går i å forstå at det er mange brukere som legger ut sine meninger med spillet og veldig mye bra con/pros fremfor å lese en anmeldse så får man kanskje sett over flere titalls forskjellige folk som har skrevet det fra sitt "hjerte" Og der er meta bra ja. De som gir 0 er det ikke mye å lese hos ... men man er da voksen nok til å klare å skille mellom de som er ute etter å trolle eller legger ut det de mener der.. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Holder lenge med metacritic :-) Du mener de 0 anmeldelsene som ligger der? Er de interessante spillene som har rundt 0 anmeldelser som ofte er Froholt-mat. leser du oppfor her nå.. så har du kanskje radio(hodet) til å forstå at man pleier å kunne skille mellom tom kritikk og de som har skrevet hva de mener ;-) Og der er det mer enn nok å lese allerede fra blodfans av alt av space rpgs som ikke er som hjernedødt å regnes som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå