Gå til innhold

ST55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørte ikke deg i topicen heller :lol: Jg skrev deg i parantes fordi du er den eneste som har ST55, ihvertfall en god stund med erfaringer.! Men for all del, pirk deg oppi småting og vær vrang du ;) Hvis noen hadde skrevet til meg det samme (hvis jeg hadde hatt ST55 i 1 mnd ellr hvor lenge du har hatt den) så hadde jeg blitt smigret, fordi det betyr at en elr annen tulling der ute trenger min hjelp :cool: Men du er jo bare såå kostbar du.. trodde du jobbet for Siemens, og hvis du gjør det, så fortsett sånn ;) du er jo en KNALL selger!! (sier ik at du selger Siemens tlf, men siden du jobber for dem, vil du vel at flest mulig skal kjøpe den, så faktisk du beholder jobben din..) jaja.. Gidder ikke krangle med deg...

 

så jeg spør igjen det samme spm. til noen andre som har erfaringer med ST55:

 

- Er den god til å skrive SMS med, ikke henger etter sånn som T610 gjør..

- Er kameraet bra, kan det sammenlignes med 3650 sitt?

- Og en ting til jeg lurer på, det er fullstendig MMS, ikke sånn Nokia jalla...?!

 

Takk for alle svar igjen, håper seriøst ikke det er flere med erfaringer som har samme holdning som M**** :)

Lenke til kommentar

OK du jobber ikke for Siemens, trodde det. Min feil :p:

 

Men hvorfor i H****** er du på dette forumet når du synes det er "slitsomt" å svare på andres spm. Litt egoistisk eller?? :mrgreen:

 

neida, som sagt gidder jeg ikke å krangle med deg. Men jeg skal respektere at du synes det er slitsomt å svare på alle de dumme spørsmålene fra andre ;) selvom jeg synes det er veldig rart :shrug:

Lenke til kommentar

Molna: Hva ER forskjellen?

 

Eks:

 

Hei, jeg lurte på om noen hadde erfaringer med ST55... Er den bra til å skrive SMS med, henger liksom ikke etter, eller? etc.

 

ELLER:

 

Hei, noen som har erfaringer med ST55 (Molna) og kunne svare på dette:

- Er den bra å skrive SMS med, henger liksom ikke etter, eller?

- ETC

 

Jeg bare fatter å begriper ikke at du GIDDER å STRESSE med å "krangle" med meg og bruke tid og krefter på det, istedefor å faktisk bare svare på det enkle spm. mitt....

Lenke til kommentar

Nå kan man jo sammenligne dette med en barnehage (for å sette det på spissen), der det vanligvis er tre-fire "tanter" pr. 25 barn, men akkurat i dette tilfellet skjønner jeg molna, ettersom dette kan føles som om han er den eneste "tanten" her, og derfor må alle henvende seg til han... Hadde du spurt uten å nevne navnet hans, hadde dette vørt et åpent spørsmål, der du kunne ha spurt flere av disse "tantene" (samme om de har ST55 eller ei, de hadde jo i hvert fall blitt spurt?)

Skjønner?

Lenke til kommentar
Nå kan man jo sammenligne dette med en barnehage (for å sette det på spissen), der det vanligvis er tre-fire "tanter" pr. 25 barn, men akkurat i dette tilfellet skjønner jeg molna, ettersom dette kan føles som om han er den eneste "tanten" her, og derfor må alle henvende seg til han... Hadde du spurt uten å nevne navnet hans, hadde dette vørt et åpent spørsmål, der du kunne ha spurt flere av disse "tantene" (samme om de har ST55 eller ei, de hadde jo i hvert fall blitt spurt?)

Skjønner?

Nei, jeg skjønner ikke det. Fordi jeg og du vet veldig godt at Molna er omtrent den eneste inne her på forumet som har erfaringer med ST55, OK, jeg har lest at et par andre har dem, men Molna har hatt den lenge, og jeg vet at han er aktiv her, så jeg ville ha et raskt svar, derfor skrev jeg navnet hans i parantes, spm. var veldig åpent og alle kunne komme med sine "erfaringer", men jeg valgte å skrive hans "navn" i parantes. Hvis Molna ikke klarer å være den eneste "tanten" som du valgte å beskrive han som, (og noe han ikke er, fordi det er ikke bare Molna som svarer på smp.) vil heller si at det er en, nja, 300 tanter her, og Molna er Sjefs-tanten...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...