Øystein.F. Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Storspela veltar over oss i ein av årets mest intense månader.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Alien: Isolation, Bayonetta 2, Sunset Overdrive, Middle-earth: Shadow of Mordor, Lords of the Fallen, The Evil Within og Borderlands: The Pre-Sequel har jeg i bestilling for oktober. Driveclub skal jeg gi en sjangse via psn versjonen. Lenke til kommentar
Orli Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 holder meg for november jeg da AC Unity Far Cry 4 men kanskje DriveClub kan få med hekta på bil-spill igjen! men alt i alt nen awsome måned gleder veldig :-D P.S Borderlands Prequel kan bli en vinner"_" men sånn uansett god oktober folka og happy gaming Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 For min del er det hovedsaklig The Evil Within og Alien som som er høydepunkt i Oktober! 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ryse Son of Rome og Shadow of Mordor, frem med sverdene her skal det kjempes og slåss mot alle som står i min vei til siste bloddråpe! Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Sleep Dogs er det beste navnet på Watch Dogs. Skjønner dere savner Sleeping Dogs, som var den hypeste GTA-klonen noensinne. Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Som gammel CIV-fan har jeg blitt stadig mer misfornøyd med Civilization-serien. "Sid Meier's Civilization: Beyond Earth" som er en videreføring av Alpha Centauri er vel og bra, men bare en polert gjenbruk av CIV V motoren for å suge mer penger ut av kundene. Problemet med CIV er at strategien forsvant, utviklingen stoppet opp og alt ble veldig kommersielt. Jeg må helt tilbake til CIV I for å få den virkelige opplevelsen, Call of Power II som bygde på lisens fra CIV er vel et av de beste CIV-spillene. Når CIV igjen kom tilbake med CIV III, CIV IV og CIV V har det vært skuffelser. Riktignok ble grafikken oppgradert med CIV IV, men ellers opplever man at man må vente til expansion pack 2 før man får det ferdige spillet. Måten man styrer units på er også blitt latterlig. Dette er et spill for ungdom og som ikke lenger appelerer til CIV-fans. Total War-serien (campaign map mode) har på mange måter overtatt der CIV kunne utviklet seg, mens CIV like gjerne kunne være et ordinært brettspill. Det er i dag mer som irriterer med å spille CIV enn det som gleder. Sid Meier's Civilization: Beyond Earth er et overflødig spill som jeg ikke gidder å kaste bort penger på. De får heller lage en skikkelig CIV VI som setter strategi og realisme i fokus. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har forhåndsbestilt Shadow of Mordor til PS4. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Oktober kan bli både svært dyr og svært bra. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Som gammel CIV-fan har jeg blitt stadig mer misfornøyd med Civilization-serien. ...snip... Dette er et spill for ungdom og som ikke lenger appelerer til CIV-fans. Som gammel Civ-fan er jeg ganske uenig. Jeg har storkost meg med både Civ IV og Civ V, og gleder meg til Beyond Earth. Tror ikke det er så lurt å overføre egne meninger til alle andre tilhengere av serien. De får heller lage en skikkelig CIV VI som setter strategi og realisme i fokus. Realisme har vel aldri vært en spesielt viktig del av Civilization-serien. Originalen er jo veldig abstrakt og brettspillaktig, og man har jo i tillegg disse morsomme situasjonene der romerske legioner banker moderne stridsvogner og bombefly ved jevne mellomrom. Det er for all del fortsatt et fabelaktig spill. 3 Lenke til kommentar
Sandyran Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jaja, blir nok Smash Bros., heile ferien, då... 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Costume Quest 2, endelig. Skal bli kos å spille det om kvelden når det er surt og mørkt ute. Mye annet bra som kommer også. Blir nesten slik at man ikke får tid til å teste alt. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har sinnsykt lyst å prøve Evil WIthin, men så krever det jo 4Gb med Vram.... Det blir piratkopiert for å teste, for dette skriker av elendig porting. Lenke til kommentar
VonGrav Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Eg likar ikkje kvissleis detta blir framsteld. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Av spillene som er nevnt i artikkelen er det kun Civilization: Beyond Earth som frister, men det frister til gjengjeld ekstreeeeeeeemt mye, og det kan fort bli årets virkelige høydepunkt for min del hva PC-spill angår. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Må si meg enig med Joachim ifht Civ. Gammel civver som har vært dypt involvert med community siden år 2000(før som lurker og spiller uten å være medlem av nett-community), og kjenner meg slettes ikke igjen i det Andante skriver. Lenke til kommentar
geForge Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva med Forza: Horizon 2? Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva med Forza: Horizon 2? Det kommer ut den siste dagen i september, altså i morgen. Du har sikkert fått med deg vår anmeldelse: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-forza-horizon-2/163858 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Må si meg enig med Joachim ifht Civ. Gammel civver som har vært dypt involvert med community siden år 2000(før som lurker og spiller uten å være medlem av nett-community), og kjenner meg slettes ikke igjen i det Andante skriver. Selv om jeg er kjempe-fan av hele CIV-serien, så synes jeg helt klart det er et poeng at utvidelsespakkene har inneholdt alt for lite nytt. Utvidelsespakkene er blitt bare noe en "må" ha for å få full glede av spillet. Etter å ha betalt (husker ikke hvor mye) for to utvidelsespakker, ønsker jeg å se like mye nytt som MODen "Rise of Mankind: A New Dawn" gjorde for CIV4. Kommer selvfølgelig aldri til å skje, men det er jo lov å drømme. Endret 29. september 2014 av Splitter Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Bayonetta 2 til ps4, takk, så vi stille og rolig kan glemme det skandaløse makkverket som ble portet til ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå