Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kona med en venn


Anbefalte innlegg

Hei vi er et ektepar der han er 42 og hun er 39 .Vi har vært gift i 15 år.Har det fint sammen og har nå begynt å tenke på om hun kan ha en venn som et erotisk forhold.Jeg synes dette er spennende og har latt en singel kamerat lov til å ha direkte kontakt med henne for at hun skal bli kjent og se om hun ønsker dette.Vil gjerne høre andres syn på dette.Han nye mannen er en skilt mann seriøs og grei kar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville tenkt meg grundig og nøye om før jeg gikk videre med noe slikt ja. Hvis dere har det så bra, hvorfor risikere alt bare for litt spenning? Det må da være mindre risikable ting å prøve hvis man skal piffe opp samlivet litt?

 

Det høres uansett ut som en ensidig greie, hva med deg - får du lov å gjøre det samme?

 

Jeg synes jeg lukter en lunte som brenner. Dette kan lett eksplodere. Vil ikke råde deg til å gå videre med dette.

Lenke til kommentar

Husk også at sex kan resultere i mer følelsesmessige bånd også, så å velge en venn høres litt merkelig ut.

Det kan også være en forsvarsmekanisme å gjøre om enkelte ubehagelige følelser til noe mer 'akseptabelt', som feks. frykten/tanken om at kjæresten er utro/har sex med noen andre blir erstattet med en mer akseptert/behagelig følelse (her da opphisselse). Om man mistolker dette og tror man oppriktig blir opphisset av tanken og har lyst å gjennomføre selve handlingen, så kan sjalusien komme snikende innpå i etterkant.

Så jeg gjentar som noen over her; tenk over om dette er noe du virkelig vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja her er det mange konservative forståsegpåere. Typisk Norge.

 

Du har tydeligvis gjort deg opp en mening. Hvorfor spør du oss da? Alle her har forsøkt å hjelpe deg, og sier bare at du bør være forsiktig, fordi sjalusi ikke nødvendigvis er noe man kan forutse og kontrollere.

 

 

husk de fleste her inne er her fordi dem har problemer med menneskelige relasjoner

 

 

Henrik2k

Innlegg: 6811

Mest aktiv i: World of Warcraft

 

 

post-358148-0-42035200-1412151673_thumb.jpg

Endret av Sectoid
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...