myles Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hei vi er et ektepar der han er 42 og hun er 39 .Vi har vært gift i 15 år.Har det fint sammen og har nå begynt å tenke på om hun kan ha en venn som et erotisk forhold.Jeg synes dette er spennende og har latt en singel kamerat lov til å ha direkte kontakt med henne for at hun skal bli kjent og se om hun ønsker dette.Vil gjerne høre andres syn på dette.Han nye mannen er en skilt mann seriøs og grei kar. 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Vær 200% sikker på hva du vil. Det som kan høres morro ut i teorien blir fort til en praktisk skillsmisse når sjalusien setter inn senere. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Dette høres helt banalt ut i mine ører. Hvis du først skal akseptere denne fantasien, er du sikker på at det skal være en venn av deg? Vile det ikke vært bedre med en vilt fremmed kar? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Høres ut som dere er klare for det, kjør på, litt ny spenning i forholdet er bare sunt mange som tråkker i samme spor hele livet og angrer i ettertid. Bare sunt dette. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hvorfor kan ikke du bidra som den erotiske mannen i forholdet ? 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg spørr fordi jeg faktisk lurer. I hvilket univers får du personlig utbytte av å la din kone gjerne muligens også mor til dine barn la seg bli høvlet av dine venner? Det her er bare sært. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hanrei(cuckold) er da ikke så unikt at man burde bli overasket over at de finnes, det som er mer rart er at man velger en venn isteden for en fremmed person. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Så et par på Tinder som søkte etter det samme. Det blir sært i min verden, men folk må få gjøre som de vil. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Tror jeg ville tenkt meg grundig og nøye om før jeg gikk videre med noe slikt ja. Hvis dere har det så bra, hvorfor risikere alt bare for litt spenning? Det må da være mindre risikable ting å prøve hvis man skal piffe opp samlivet litt? Det høres uansett ut som en ensidig greie, hva med deg - får du lov å gjøre det samme? Jeg synes jeg lukter en lunte som brenner. Dette kan lett eksplodere. Vil ikke råde deg til å gå videre med dette. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Husk også at sex kan resultere i mer følelsesmessige bånd også, så å velge en venn høres litt merkelig ut.Det kan også være en forsvarsmekanisme å gjøre om enkelte ubehagelige følelser til noe mer 'akseptabelt', som feks. frykten/tanken om at kjæresten er utro/har sex med noen andre blir erstattet med en mer akseptert/behagelig følelse (her da opphisselse). Om man mistolker dette og tror man oppriktig blir opphisset av tanken og har lyst å gjennomføre selve handlingen, så kan sjalusien komme snikende innpå i etterkant. Så jeg gjentar som noen over her; tenk over om dette er noe du virkelig vil. 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 The extraterrestrials are in agreement Har sett mange som har spurt det samme over årenes løp, og av de som har gitt tilbakemelding har det alltid blitt kluss etterpå. Unntaket var én fyr, men så var han også veldig... uvanlig. Lenke til kommentar
myles Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Ja her er det mange konservative forståsegpåere. Typisk Norge. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Drit og dra. Det var du som ba om andres synspunkter. 4 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 ikke hør på sjalu-folket myles, husk de fleste her inne er her fordi dem har problemer med menneskelige relasjoner og et forslag som du kommer med gir dem angst i magen. Kjør på! gjør det du fantaserer om, ingenting galt med det Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ja her er det mange konservative forståsegpåere. Typisk Norge. Neida, utroskap begynner å bli stuereint. Men å låne bort dama til kompiser er fortsatt ikke helt kult. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har ei venninne som jeg har lekt litt med. Hun har type/samboer som synes det er helt ok. Hun har forøvrig flere elskere, og innimellom ordner typen noe ekstra stas for henne - Gangbang. Ikke alle her i verden er like konservative Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Ja her er det mange konservative forståsegpåere. Typisk Norge. Du har tydeligvis gjort deg opp en mening. Hvorfor spør du oss da? Alle her har forsøkt å hjelpe deg, og sier bare at du bør være forsiktig, fordi sjalusi ikke nødvendigvis er noe man kan forutse og kontrollere. husk de fleste her inne er her fordi dem har problemer med menneskelige relasjoner Henrik2k Innlegg: 6811 Mest aktiv i: World of Warcraft Endret 1. oktober 2014 av Sectoid 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå