Gå til innhold

-- SELECTION --

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-359424

Synes du har klart dette bra. Lyset, kompen og skarphet sitter. Valg av S/hv, samt tittel, gjør at det kan tenkes at det er en dyster utvelgelse. I farger hadde det kunne blitt en annen historie. Valg av lokaliteter og disse avkledde menneskene, er med på og forsterke, etter min mening, en dyster stemning. Godt jobba:-)

Lenke til kommentar

Bildet får meg intuitivt inn på Holocaust tanker. Men kan like godt ha en dypere betydning. Hvem eller hva som befinner seg bak hjørnet og foretar selektering blant disse nakne og sårbare mennesker kan være så mangt - skjebnen f.eks. Et bilde som faller godt i smak hos meg pga komposisjon, uttrykk og formidling.

Som du selv er inne på - bra organisert shoot med så mange modeller.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Roar... ja det er fotografene og modellene ved WS som er i bildet. Mange fotografer ønsker å jobbe akt, uten å forstå den belastning som gjerne ligger hos en uerfaren "motpart" når klærene faller. Da er det om å gjøre å være mer menneske en fotograf....

Dette er i så måte en øvelse jeg har gjort med mange, slik at de selv "kjenner det på kroppen" og som jeg mener gjør dem i bedre stand til å se an en modell - som kan være både nervøs og sårbar. Jeg har selv som policy å aldri be modeller om å gjøre ting jeg ikke selv er kapabel av. Så disse "gruppebildene" finnes det flere av fra flere forskjellige W-shop's

:D - Men dette har jeg selv på veggen.... og er generellt veldig fornøyd med :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...