stoffix Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 som dere sikkert ser, så lurer jeg på hvordan man lager ikoner? håper noen av dere kan hjelpe meg med det... Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heisann, Det du trenger er et ikon tegne program. Slike programer kan du finne mange av, men jeg tror det fleste er shareware. Det finnes sikkert noen freeware rundt omkring også, men jeg har ikke sitt godt nok etter. Her kan du finne noen slike program: Fileforum søk: icon Alternativt så kan du jo ta deg en tur innom download.com eller Tucows og gjøre et søk der. mvh dacourt Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du kan redigere .ICO filer med MS Paint, den følger med Windows Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 ok.. da lurer jeg bare på en ting til... hva er størrelsen på ikoner sjenerelt? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 The allowable size for a cursor is 32x32 pixels. The allowable sizes for icons are 16x16 pixels, 32x32 pixels or 64x64. De på skrivebordet er vel 32x32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå