FenrisC0de Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja, en venn av meg skulle prøve og overklokke sin Intel 2.4ghz cpu, han klokket den til ca 2.6-2.8 (jeg husker ikke helt), men så begynte det og komme noen rare lyder fra pcen så han stillte cpu`en tilbake igjen, men problemet er at nå restarter pcen veldig ofte... noen som vet om hvordan man kan fikse opp dette? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har en mistanke om at han glemte agp/pci låsen og dermed har herpa HD sin :grine: Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 nei, han har prøvd med flere Hardisker, han har formatert og gud vet hva, og vi har sjekka biosen hans en million ganger, ikke no galt der Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 da har han enten fucka hovedkortet eller cpuen, selv om det høres ganske utrolig ut. dere får finne noen andre deler å teste med å finne ut hva det er Lenke til kommentar
corky Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det var da et merkelig fenomen. Som du ser i min sig. har jeg også en P4 2.4Ghz. Overklokket denne uten problemer til 2.8Ghz. Det kan jo tenkes dere ved en feil har justert på spenningen til cpu, sjekk dette. Jeg tror normal spenning er 1,5V. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Nå har han kjøpt ny CPU og problemet oppstår fortstatt, som nevt tidligere har vi prøvd forskjellige hardisker også.. plz, trenger hjelp kjapt! Lenke til kommentar
hainz Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har en sterk mistanke at det er hovedkortet ja... Se om dere kan få testet det (i butikken eller hos en kompis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå