heblilla Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Sjekka nettet etter latter-kurs i Oslo. Ser dårlig ut. Kun for bedrifter. Skulle nok ha bodd i København.... Noen som vet mere enn Google? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Sjekka nettet etter latter-kurs i Oslo. Ser dårlig ut. Kun for bedrifter. Ja det var jo til å gråte av, hehe. Her har det vært oppslag om latter-yoga på butikken, men det er langt nord for sinsen-krysset. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Sjekka nettet etter latter-kurs i Oslo. Ser dårlig ut. Kun for bedrifter. Ja det var jo til å gråte av, hehe. Her har det vært oppslag om latter-yoga på butikken, men det er langt nord for sinsen-krysset. Moaaaa.... Javel, da er det håp for oss reinsdyr nord for Sinsenkrysset da, bra det:-) Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Latter-kurs? Altså latteryoga. Har sin opprinnelse i India, men har spredd seg rundt kloden. Frigjør dopamin og serotonin og er således en helsebringende aktivitet. Hjelper mot bl.a. depresjon og stress. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Latter-kurs? Altså latteryoga. Har sin opprinnelse i India, men har spredd seg rundt kloden. Frigjør dopamin og serotonin og er således en helsebringende aktivitet. Hjelper mot bl.a. depresjon og stress. "spredd seg rundt kloden"-then it must be awesome!........ får en sheeple vibe av det her.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Du kan gjøre ting lettere og billigere for deg ved å finne deg noen gode komedie filmer/serier. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Latter-kurs? Altså latteryoga. Har sin opprinnelse i India, men har spredd seg rundt kloden. Frigjør dopamin og serotonin og er således en helsebringende aktivitet. Hjelper mot bl.a. depresjon og stress. "spredd seg rundt kloden"-then it must be awesome!........ får en sheeple vibe av det her.... skjønner ikke "sheeple Wibe". Kunne nok ha ordlagt meg bedre, he he Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Du kan gjøre ting lettere og billigere for deg ved å finne deg noen gode komedie filmer/serier. Sjeldent jeg klarer å le høyt av komedier. Mulig fordi jeg er aleine Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Neida, trenger ikke å være med andre. Selvsagt kjekkere men. Se Sex Tape filmen, lenge siden jeg lo så godt. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Neida, trenger ikke å være med andre. Selvsagt kjekkere men. Se Sex Tape filmen, lenge siden jeg lo så godt. Hm, Sex Tape- filmen ja, well, mulig den er morsom Er veldig kresen på filmer da, må innrømme det, har nok noe med alder å gjøre Men takk for tipset uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå