Slai Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Handler ikke om hvordan DU dømmer deres utseende, men hvordan de selv gjør det. Hvis du tror du er lavt kan du godt fortelle deg selv at du bare er realistisk, men i virkeligheten er det en stor fordel å være desillusjonert positiv angående eget utseende. Confidence er minst fem poeng pluss på skalaen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Haha....må le av de som bedømmer utseende sitt til 10. Har da sett noen på bildetråden, og de er alt annet enn en 10'er. Henrik2k for eksempel ligger kanskje på en 3'er. Legg ut bilde av deg, så vi kan dømme deg? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 1: Mann 18 2: Berg og dalbane 3: Har ikke peiling 4:0 5: Nei 6: Nei 7: 2, fordi jeg er stygg 8: Aldri 9: Gleder meg til jeg skal ut i jobb 10: Min hemmelige drøm, er at jeg har sett ting som er vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
tanntråd Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 1. Kjønn og alder? Mann, 21. 2. Har du noen fobier? Ja, mørke undergangen og bakgater. 3. Ditt største kompleks? Motivasjon 4. Antall sexpartnere? 1 5. Har du noen gang vært utro? Nei 6. Har du smakt på busen din i voksen alder? Nei 7. terningkast på ditt eget utseende? 6/10 8. Hvor ofte er du full? Et par ganger i året. 9. Liker du jobben din? Student 10. Hva er din hemmelige drøm? Motivasjon til å gjøre mitt beste istedet for bare det som er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå