Gå til innhold

Paraplyen min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte nok best V2...

'Ensomhet' kan vel være tilleggsnavnet her...

Vakkert stemningsbilde!

Hei Gro,

Ja, jeg regner med at V2 faller best i smak hos den enkelte - men kunne ikke dy meg med å vrenge det skikkelig i PS i V1. Du har rett i at V2 kanskje formidler klarere pga en enklere karakter. Takker for tilbakemeldingen :)

mvh

Jan

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar

Det som var litt merkelig da jeg åpnet V2 at jeg forventet et liggende rektangulært format som på thumben, men får altså opp et kvadratisk format i 700x700.

Men når det er sagt så er det nok den jeg faller ned på. Den første blir litt for rotete denne gang.

De høye trærne og dybdefølelsen gir kanskje en aldri så lite minimalistisk følelse.

Midtstilt, javel - men midt i feltet som også drar blikket innover i det dybdeskarpe bildet i svarthvit som gir en god virkning her.

Roar

Lenke til kommentar

Det som var litt merkelig da jeg åpnet V2 at jeg forventet et liggende rektangulært format som på thumben, men får altså opp et kvadratisk format i 700x700.

Men når det er sagt så er det nok den jeg faller ned på. Den første blir litt for rotete denne gang.

De høye trærne og dybdefølelsen gir kanskje en aldri så lite minimalistisk følelse.

Midtstilt, javel - men midt i feltet som også drar blikket innover i det dybdeskarpe bildet i svarthvit som gir en god virkning her.

Roar

Ja, har også lagt merke til at versjons thumben ikke gjenspeiler formatet som er brukt. Det har vært slik en stund.

Det ble midtstilt denne gangen - men prøvde heller å legge gutten i nedre tredjedel for at det ikke skulle se for symmetrisk ut. La inn en V3 kvadratisk uten midtstilling, men følelsen av å være liten i en stor skummel verden forsvinner kanskje litt?

Så selv ganske tidlig at V1 ble rotete, men lurte litt på hvor smerteterskelen lå for andre betraktere mht rot :) Takk for god konstruktiv tilbakemelding Roar.

mvh

Jan

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Likte V3 best (sær som jeg er..) Flott motiv og s/hv passer det godt. Kan nesten fortelle et eventyr ut fra dette bildet, og det kan jeg like:-) "Den lille gutten som fikk ny paraply, og regnet som aldri kom"

Lenke til kommentar

Spennende at du forsker med layers og slikt uttrykk. Jeg kan ikke helt bestemme hvilken versjon jeg liker best her. De har jo sitt egne preg. Motivet er flott!

Mvh Tove

Ja, det er som du sier å utforske layers og masker til noe forhåpentligvis kreativt. Ser jo at det er masse muligheter, selv om dette er litt på eksperimentstadiet :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Likte V3 best (sær som jeg er..) Flott motiv og s/hv passer det godt. Kan nesten fortelle et eventyr ut fra dette bildet, og det kan jeg like:-) "Den lille gutten som fikk ny paraply, og regnet som aldri kom"

Regnet egentlig med at V2 eller V3 ble best mottatt, Fra min side er det litt å føle seg frem her via eksperimentering og tilbakemeldinger. Så tusen takk for god tilbakemelding - setter veldig pris på det :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...