Tullballj Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg og samboeren min har lyst på en rimelig ferie i oktober fra Bergen. Har helst lyst på litt varme. Det er vel kanariøyene som gjelder, men dåer det andre steder som ikke er så langt unna hvor man kan få litt sol og varme? Lenke til kommentar
Emil00 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Stratford i Canada, hjemstedet til Justin Bieber Lenke til kommentar
( ) Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 På denne tid skulle steder i Italia og Syd-Frankrike ennå ha brukbart vær (skriver en som ikke kan huske sist gang han tenkte på å bade i sjø...) Og Hellas sies å ha en del øyer... Ingen informasjon ang. spesifika, som f.eks tider, ruter og priser... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 På denne tiden begynner det å bli litt for kaldt nord for alpene. Behagelig utevær i Sør-Europa, men er det bading og soling som står på programmet ville jeg absolutt safet med Kanariøyene. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Ok. Takk for svar. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Aqaba er omtrent like langt unna. Det er mere solrikt og varmere enn kanariøyene i oktober, spesielt i vannet er det mye varmere. De har også noen utrolige utflukter derifra som Kanariøyene ikke kan konkurrere med. Skal du dit i oktober på så kort frist er det antagelig dyrere enn Kanariøyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå