J.H Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Livet er ikke for evig .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Der klarte du godt. Fint fremstilt med god komp og fin skarphet. Brutalt er det, men du formidler det slik at det på en måte blir pent og fredfult(hvis en kan si det om døden?) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jøje meg! - tenkte jeg med en gang. Bildet er vakkert og brutalt på samme tid - kontrasten er slående - derfor fenger det i mine øyne. Er det en grevling forresten? mvh jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nydelig formidlet! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
J.H Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Jøje meg! - tenkte jeg med en gang. Bildet er vakkert og brutalt på samme tid - kontrasten er slående - derfor fenger det i mine øyne. Er det en grevling forresten? mvh jan Stemmer. Road kill. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jøje meg! - tenkte jeg med en gang. Bildet er vakkert og brutalt på samme tid - kontrasten er slående - derfor fenger det i mine øyne. Er det en grevling forresten? mvh jan Stemmer.Road kill. Var redd jeg dreit meg ut med det spørsmålet - er jo jeger og bør se slikt mvh Jan 1 Lenke til kommentar
J.H Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Jøje meg! - tenkte jeg med en gang. Bildet er vakkert og brutalt på samme tid - kontrasten er slående - derfor fenger det i mine øyne. Er det en grevling forresten? mvh jan Takker :-) Ja, det er en grevling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg