Eriond Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Guttungen må ha seg bærbar, og jeg har sånn sett bestemt meg for å gi min Asus N550JV til han. Denne tenkte jeg å erstatte med enten en Asus G550JK eller en Acer Aspire Nitro VN7-591G. Spesifikasjoner og pris er jo mye det samme, men Acer har Gtx 860M mot 850M hos Asus. Asus kjenner jeg jo godt, siden det er nesten samme maskin som jeg har i dag og denne har god (nok) byggekvalitet og funker greit. Største ankepunktet mot den jeg har i dag er lesbarhet på tastaturet, samt touchpad som er litt "nervøs". Dessuten har den bedriten lyd i forhold til hva jeg så for meg når den ble kjøpt inn. Tastaturet er vel det eneste som blir endret til det bedre med en G550 regner jeg med. Acer har jeg litt blandet erfaring med, men denne modellen virker ok. Det er litt lite informasjon å finne på nettet, og ikke særlig mange reviews. Av det jeg har sett virker det ikke som om denne er bygget i like gode materialer som Asus, og det virker også litt mer plundrete å komme inn i maskinen for å bytte SSD og HDD og lignende. Har en Samsung 840 pro som jeg tenkte å flytte over fra den gamle. Er det noen her inne som har erfaring med den ene eller den andre, gjerne begge? Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Grundig review her: http://www.notebookcheck.net/Acer-Aspire-V17-Nitro-VN7-791G-759Q-Notebook-Review.126701.0.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå