MineDeZign Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Heisann, jeg er en STOR fan av Tine, jeg bare digger Iste. Jeg lurte på om man kunne bestille et brett med Tine Iste et sted? Link? Eller kjøpe et sted? Takk for svar Lenke til kommentar
ColossusZ Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Du kan vel alltids PRØVE her, men tror ikke det er for privatpersoner https://www.tinehandel.no/tine_esa/cc/zEnonicDetails.jsp?key=322205 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Dra til nærmeste matbutikk og spør om de kan bestille ett ekstra? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 som sagt, det enkleste er å gå på en butikk å høre om de har nok iste på huset eventuelt høre om de kan bestille for deg, direktekjøp fra tine er kun mulig for storhusholdninger. Lenke til kommentar
MineDeZign Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Så jeg skal spørre butikksjefen om de kan bestille et brett for meg? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Butikker setter stor pris på at kunder som skal kjøpe mye bare sier i fra at de ønsker ett brett/en kartong etc. Det er ikke sikkert at dette er en vare det er normalt å ha på lager, og storkjøp vil da muligens gi tomme hyller - alt blir forhindret bare du ber dem slenge på ett brett ekstra ved neste bestilling (som ved Tine som regel kommer hver dag eller annenhver dag etter hvor i landet du befinner deg) Endret 29. september 2014 av TB-GORGONPLEX 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå