Birger Mulvik Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 In transit Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Artig bilde " hilser på hverandre " Birger Hilsen Nikon Man Leif Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Artig bilde " hilser på hverandre " Birger Hilsen Nikon Man Leif Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Leif ! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Lekkert Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jan Erik ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Grønnfinken kan være en hissigpropp som lett lar andre arter få unngjelde. Fikk god innsikt på det i løpet av sommeren da jeg hadde et par på balkongforinga mi som ofte jaget andre unna. Men nå har de nok dratt for borte er de. God treff med god skarphet i rette øyeblikk her der det ser ut til at grønnfinken vil gå til angrep på dompapen. Skulle jeg pirke litt så måtte det bli at kanskje en bortkloning av to takfragmenter kunne høynet bildet ytterligere? Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Grønnfinken kan være en hissigpropp som lett lar andre arter få unngjelde. Fikk god innsikt på det i løpet av sommeren da jeg hadde et par på balkongforinga mi som ofte jaget andre unna. Men nå har de nok dratt for borte er de. God treff med god skarphet i rette øyeblikk her der det ser ut til at grønnfinken vil gå til angrep på dompapen. Skulle jeg pirke litt så måtte det bli at kanskje en bortkloning av to takfragmenter kunne høynet bildet ytterligere? Roar Takk for de utdypende og hyggelige betraktninger om bildet, Roar !En bortkloning av takfragmentene har jeg selv også vurdert Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Festlig og flott Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Festlig og flott Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Torhild ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg