Gå til innhold

Snyter du deg i dusjen?

Emancipate

100 stemmer

1. 1. Snyter du deg i dusjen?

• Ja, ofte
      27
    • Ja, innimellom
      44
    • Nei, nesten aldri
      13
    • Nei, absolutt aldri gjort det
      15
    • Ingen av alternativene over
      1
  2. 2. Hvis ja på spm 1: Snyter du deg i dusjen HJEMME?

• Ja
      76
    • Nei
      1
    • Jeg svarte nei på det første spørsmålet
      23
  3. 3. Hvis ja på spm 1: Snyter du deg i dusjen på TRENING/JOBB/GYMSAL?

• Ja
      39
    • Nei
      38
      23
  4. 4. Hvis ja på spm 1: Snyter du deg i dusjen når du er GJEST hos venner?

• Ja
      40
    • Nei
      36
      24
  5. 5. Hvis ja på spm 1: Snyter du deg i dusjen når du er på HOTELLER?

• Ja
      59
    • Nei
      18
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tisse i dusjen, da?

Ingen vil innrømme det, men alle har gjort det. ;)

Var derfor jeg ikke gadd opprette en poll. Jeg hadde tenkt å starte med "nå som vi er forbi tabuet med å tisse i dusjen..." men så glemte jeg det.

De som ikke har gjort det ville kanskje holdt seg unna pollen også.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Var derfor jeg ikke gadd opprette en poll. Jeg hadde tenkt å starte med "nå som vi er forbi tabuet med å tisse i dusjen..." men så glemte jeg det.

De som ikke har gjort det ville kanskje holdt seg unna pollen også.

Altså når jeg vasker meg i rævva så kommer det jo selvsagt nasty bakterier i vannet, mens tiss er sterilt.

Hygiene er et veldig merkelig fenomen.

Avisartikler som sier at det er verre å ta i en seddel enn et dosete kommer jo med jevne mellomrom.

Hvis man er på et fellestoalett f.eks. på et kjøpesenter, så ser man jo at mange ikke vasker seg. Er det da sånn at disse føler seg for voksne til å tisse i dusjen?

Svettelukt, f.eks, det er kvalmt, og oppfattet som uhygienisk, men representerer ingen smittefare, i alle fall ikke i løpet av 6 år (uten vask).

Mens håndhilsen. Haha, det er jo sånn epedemier sprer seg.

Mye rart ass.

Moralen er: vask deg etter toalettbesøk. :p :p :p

Lenke til kommentar

Håndtakene på handlevogner er visst veldig skitne. Så jeg har lagt meg til at jeg vasker hendene før jeg pakker ut varene. Jeg er ellers ikke så nøye med å vaske hendene før jeg spiser, for da er det jo mine egne bakterier.

Og når man snyter seg i dusjen så har man jo plenty vann å ta av for å vaske seg.

Jeg kom på noen ekstra spørsmål, jeg vet ikke om det er interresant og i det hele tatt mulig å legge de til uten å rote til de eksisterende spørsmålene?

* Graver du i nesa i dusjen når du snyter deg?

* Har du gått ut av dusjen og oppdaget at du har snyteresultater på deg som du ikke fikk skylt av, f.eks. i utkanten av nesa, på magen eller i kjønnshårene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kom på noen ekstra spørsmål, jeg vet ikke om det er interresant og i det hele tatt mulig å legge de til uten å rote til de eksisterende spørsmålene?

* Graver du i nesa i dusjen når du snyter deg?

* Har du gått ut av dusjen og oppdaget at du har snyteresultater på deg som du ikke fikk skylt av, f.eks. i utkanten av nesa, på magen eller i kjønnshårene?

:grin:

Det er sunt med bakterier. Styrker immunforsvaret.

Lenke til kommentar

Oppfordrer 15.000 studenter til å tisse i dusjen:

http://www.dagbladet.no/2014/10/09/nyheter/utenriks/vann/hygiene/35673532/

Studentene Debs Torr og Chris Dobson har tatt initiativ til kampanjen med det passende navnet «Go with the Flow», som er støttet av universitetet og del av en miljøkonkurranse.

- Hvis alle studentene ved universitetet gjør dette, vil det utgjøre en vannbesparelse tilsvarende 26 store svømmebasseng, sier Dobson til BBC.

- Tenk hvor mye det vil utgjøre om alle lokalområdet, eller hele Storbritannia, gjør det, sier hun, og legger til at reaksjonene de har fått har vært todelte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...