muummi Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Heisann! Bare lurer på hvis man ha 2 av samme type forsikring, vil man kan få utbetaling fra begge? Jeg har en personlig uføreforsikring, men så fant jeg ut at jeg også har en uføreforsikring gjennom Norsk sykepleierforbund, men da gjennom et annet forsikringsselskap. Spørsmålet er om det er unødvendig å ha to forsikringer, eller om begge forsikringene vil kunne gi utbetaling, om uhellet er ute? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Begge vil gi utbetaling. Kjekt dersom uhellet er ute, men undersøk lekevel vilkårene på de to - er ikke sikkert du trenger begge. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Du må nesten sjekke opp vilkåra i forsikringane dine, men vanligvis så vil du få utbetaling frå begge forsikringsselskapa når det er snakk om livs- eller uføreforsikring. Medan skadeforsikringer typisk berre vil gi utbetaling frå det eine forsikringsselskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå