AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Heisann! Jeg og kjæresten får ikke så veldig mye tid sammen, og denne helgen hadde begge fri, så da tenkte vi virkelig å kjøre på med litt "tapt" sex. Fredagskvelden var fantastisk, og da var det noe røft og brutalt, da begge virkelig var gira på denne helgen. Seinere på kvelden opplevde jeg litt smerter i penis. Jeg kunne ikke se noe annet enn at den var litt rød på forhuden, og smertene var til å leve med. Tenkte bare på det som belastningsskader etter de første rundene. Jeg klarte likevel å oppnå en ereksjon, men jeg følte den ikke var like sterk som til vanlig. Da jeg skulle penetrere henne, mistet jeg ereksjonen helt. Vi fant ut at vi skulle prøve neste dag. Det endte opp med at det ikke ble noe mer penetrering hele helga, pga at jeg opplevde litt svie i penis. Er det noen som har opplevd noe lignende? Jeg får liv i junior, men mister ereksjonen da jeg kjenner litt smerter ved penetrering. Nå har jeg i tillegg litt angst for at dette skal skje til neste gang, og er litt bekymret for at dette skal bli en plage. Dette er ikke tanker jeg vil ta med meg i sengen, for jeg elsker kjæresten min, og sexlivet vårt er vanligvis fantastisk. Snart kan vi også droppe kondomen (pga p-piller), og da vil jeg at alt skal stemme. Derfor er jeg veldig bekymret over situasjonen. Anonymous poster hash: 1e634...bb8 Anonymous poster hash: 1e634...bb8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå