Gå til innhold

Sinne Tråd!


jokki

Anbefalte innlegg

La folk drikke om de vil drikke, fatter ikke hvorfor dere skal legge dere oppi det. Så fremt man ikke skadet andre enn seg selv ser jeg ikke problemet.

Det er jo en del som skader andre da.. Voldtekter, bilulykker, for ikke å snakke om offentlig slosskamper.. Sier jo ikke at alle gjør det, sier bare at jeg skjønner at folk ikke liker at hormonladede mennesker drikker vekk vettet sitt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at fulle mennesker er noe av det mest patetiske i verden...

 

La oss se:

 

Fysisk svekket

Snakker masse dritt

Ikke en gang bra dritt

Diverse morsomme sosiale effekter

Synes teite ting er morsomme

 

Legg til etter ønske

 

Det rus gjør er å flytte terskelen for hva som er underholdende, og samtidig en del andre terskeler.

 

Hva er det som er så bra med det da?

Lenke til kommentar

I dag er jeg sint på

  • jenter på ni år som ler av meg i heisen
  • mann som hoster på meg på t-banen
  • pollenallergi som får utslag under eksamen
  • sensor som ikke lar meg printe ut siste besvarelse
  • venninne som blir sur fordi jeg ikke ville kjøpe solpudder
  • parfymebutikker, siden de aldri har yndlingsparfymen inne
  • jenta som spiste is og fristet oss når vi ikke hadde penger
  • at mobilen min og Harry Potter billetten er stjålet
  • at det tar så lang tid før Vanessa Carlton albumet kommer til Norge
  • at Se&Hør fortsatt lever
  • [1000 ting til]

Lenke til kommentar

1.JEG HAR IKKE,OG KOMMER IKKE TIL Å FÅ EN HELVEDDES SOMMERJOBB!!!!!!!!!

2.OG DA HAR JEG SELVSAGT IKKE PENGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3.MOPEDEN MIN ER ØDLAGT, OG HAN SOM SKAL FIKSE DEN ER LATERE EN MEG

4.JEG HAR BLITT FRASTJÅLET BÅTMOTOREN.

5.JEG ER SÅÅÅ SKOLELEI

6.SØSTERA MI KOM HJEM FRA 2MND. REISE. THE "ONE" OF ALL BITCHES!!!!!

7.PC'N MIN ER ØDLAGT. MÅ STJELE BRUTTERNS

8.JEG KANTA EN KAFFEKOPP PÅ DVD-BRENNEREN MIN!!!!!!

 

Litt av en liste,

jeg er en tikkende bombe!

Lenke til kommentar
Er så satans irritert og sinna, aner ikke hvorfor... men det har noe med irriterende store hester som går langs fortau og klikker hvis man prøver å gå rolig forbi... Hester er store, farlige og djevelske beist for fjortissjenter som har rike foreldre!!!

NEI TIL HESTER I LANDET!! Stem her: Ut med alle hester!

 

skulle ønske det fantes en slik side...

Aaaah. Der kom du med den :D Helt enig!

Lenke til kommentar

Tja, her er min liste:

  • Jeg har en naturfagsrapport jeg ikke har skrevet som jeg ikke har vært på som jeg må levere inn i morra som er veldig viktig!
  • At jeg ikke har penger og kan derfor ikke drikke meg full i de nærmeste helgene.
  • At jeg sikkert kommer opp i muntlig!
  • At jeg ikke har noen sommerjobb og det sinnsykt vanskelig å få seg en! Og at jeg må sikkert til nordnorge skal jeg ha noe håp i å få en!

Kan kort konkludere med at: HELVETES DRIT!

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å ramse opp alt jeg er sinne for i øyeblikket. Da dette er meget impulsivt, og ofte veldig grunnløst.

 

Men noe jeg har irriter meg over en god stund, er det at jeg ikke får stipend (fordi mamma og pappa visst nok tjener for masse), jeg får ikke meg jobb (har trålt helehalve Bergen opptil flere ganger), og mamma og pappa har ikke så masse penger at det gjør noe. Derfor er jeg stort sett pengelens hele tiden.

Lenke til kommentar
La folk drikke om de vil drikke, fatter ikke hvorfor dere skal legge dere oppi det. Så fremt man ikke skadet andre enn seg selv ser jeg ikke problemet.

jaja... :roll:

men folk som drikker har ofte en vane for å legge seg noe ekstremt opp i at folk ikke drikker. Alle visst drikke... Drikkepress med andre ord, men eg regner ikke med at du støtter det.

Eg pleier egentlig ikke å legge meg så voldsomt opp i om folk drikker eller ikke, men følte liksom bare for å si min mening... :wee:

Lenke til kommentar
La folk drikke om de vil drikke, fatter ikke hvorfor dere skal legge dere oppi det. Så fremt man ikke skadet andre enn seg selv ser jeg ikke problemet.

Det er jo en del som skader andre da.. Voldtekter, bilulykker, for ikke å snakke om offentlig slosskamper.. Sier jo ikke at alle gjør det, sier bare at jeg skjønner at folk ikke liker at hormonladede mennesker drikker vekk vettet sitt..

Sa jeg "så fremt man ikke skadet andre", eller sa jeg "så fremt man ikke skader andre"?

Lenke til kommentar
men folk som drikker har ofte en vane for å legge seg noe ekstremt opp i at folk ikke drikker. Alle visst drikke... Drikkepress med andre ord, men eg regner ikke med at du støtter det.

... Og akkurat nå gjør du det samme, bare reversert. Om du blir utsatt for drikkepress er en helt annen sak. Jeg tvinger ingen til å drikke.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hater:

  • At Jeg alltid er enig med HalTan, og han aldri enig med meg!
  • At det ikke er flere enn 24 timer i døgnet!
  • Visse kategorier i dette forumet!
  • At skjermen min blir svart når jeg spiller!
  • At laptopper er farlig dyrt!
  • At den ene skjermen her piper som satan når det er hvitt lys på skjermen!
  • At jeg har ett åttekanalers miksebrett også er selvfølgelig den ene utgangen ødelagt!
  • Folk som ser ned på andre folk fordi dem røyker!

*tørke pannen* :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...