CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Haha pleide å ha boksesekk før men den ble ødlagt da vi flyttet. Den var god å slå på når eg var virkelig sint. Før det brukte eg sovepose og han den inntil en vegg og ga løs. /me har alltid hatt lyst på boksesekk!!! Trenger noe og banke litt løs på av og til. Desverre har ikke vi det så det hele pleier og ende med ett eller annet som flyr veggimellom... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hehe god trening blir det også ut av det. Som fjortiss røk en del vegge hjemme der vi bodde før. slo hull i vegger og sånt. Så vi eg boksesekk. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det rare er att jeg aldri har ødelagt noe menst jeg har vert sint... selv om jeg flere ganger har hatt lyst. Jeg har nemmlig en tendens til og bli veldig veldig forbanna, men da blir folk (spesiellt morsan) forbanna tilbake og da blir jeg redd.......... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Lenge siden jeg har vært skikkelig sinna, men det er skummelt. Miste fatningen totalt og bare klikke helt. Får syke krefter da, husker jeg kasta en i bakken på ungdomsskolen (han er en av mins beste kompiser nå) fordi han ertet meg. Han var syykt mye sterkere enn meg, men jeg ble så sinna at han gikk rett i bakken. Etter det var det få som kødda Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Pycnopodia: Vist du med hånden på hjertet kan fortelle meg at du aldri har vert, eller i det minste har hatt lyst til og bli sint så tror jeg deg rett og slett ikke... Selvkontroll er en flott ting, skal ikke nekte på det. Men jeg tror en hver følese man måtte føle er det for en grunn... og da ikke nødvendigvis for at man skal "tøyle" dem... Jeg har foresten meditert flere ganger. Drevet med Silva Metoden blant annet. Ganske givende vist man gidder og bruke det fullt ut men.. jeg har ligget på latsiden i lange tider. Har dog lurt på og oppta dette... men men... Får se hva tiden bringer... jeg pleide å være dritsur jeg, jævlig sur og jævlig frustrert hele tiden. broren min slo meg og jeg slo på ting i huset for å få ut aggresjon, pcen krasja og jeg ble pissed, men hver gang jeg ble sint så angret jeg etterpå fordi jeg hadde ødelagt noe. jeg begynte å synes det bare var svakt og unødvendig å bli sint og frustrert, det løser jo aldri noen ting. når du blir sint så oppnår du kun å gjøre personer rundt deg redd for at du skal gjøre noe overilt, hjernen blir veldig primitiv når du er sur, du tenker ikke logisk - du tenker hevn. jeg vet ikke om noen situasjon det faktisk hjelper å være sur eller frustrert, så derfor unngår jeg å bli det, samme gjelder smerte, til en viss grad kan jeg "skru det av". jeg kan med hånden på hjertet si jeg har aldri vært sur eller ute av meg i hele år (unntatt kjærlighetssorg en gang, that hurt like a train hitting my face =(). jeg fortrenger ikke sinne, jeg er for glad til å la meg irritere av noe. jeg tror når noen sier sinnet bygger seg opp til de sprekker så mener de at de irriterer seg over mye ting og gjerne blir mye tråkka på, etter en stund skjer det noe med psyken og tankegangen deres, de sklir ut og begynner å tenke kun negativt, de tenker kun på vonde ting som har skjedd og da er det ett spørsmål om tid før de imploderer som en på forumet så fint sa. det er umulig å være lykkelig når du tenker negativt, kanskje noen har grunn til å være ulykkelig men de ville utvilsomt fått det bedre ved å ikke tenke negativt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det rare er att jeg aldri har ødelagt noe menst jeg har vert sint... selv om jeg flere ganger har hatt lyst. Jeg har nemmlig en tendens til og bli veldig veldig forbanna, men da blir folk (spesiellt morsan) forbanna tilbake og da blir jeg redd.......... hehe, bare drit idet når morra di er sur. hun er tross alt moren din, hun kommer ikke til å skade deg betydelig. men hvis hun slår med noe annet enn flat hånd bør du ta kontakt med barnevernet for da prøver å seriøst å skade deg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det rare er att jeg aldri har ødelagt noe menst jeg har vert sint... selv om jeg flere ganger har hatt lyst. Jeg har nemmlig en tendens til og bli veldig veldig forbanna, men da blir folk (spesiellt morsan) forbanna tilbake og da blir jeg redd.......... hehe, bare drit idet når morra di er sur. hun er tross alt moren din, hun kommer ikke til å skade deg betydelig. men hvis hun slår med noe annet enn flat hånd bør du ta kontakt med barnevernet for da prøver å seriøst å skade deg. Mamma har tatt en gaffel på hånda mi en gang, også fikk jeg gaffelmerker :gretten: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe, av alle ting, en gaffel. jeg er glad mamma'n min ikke gjør sånt =D Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe, av alle ting, en gaffel. jeg er glad mamma'n min ikke gjør sånt =D Jeg var liten og hadde spist opp nugattiboksen all by myself. Fortjente ris! Never again.. Kan huske gaffeltaggene fortsatt... :grine: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hihi, fyyyy! neida, men jeg tror det finnes døgnåpne krisetelefoner du kan ringe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 du kan alltids ringe meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 du kan alltids ringe meg... Awww så søt.... way to go haltan That's the spirit! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe, bare drit idet når morra di er sur. hun er tross alt moren din, hun kommer ikke til å skade deg betydelig. men hvis hun slår med noe annet enn flat hånd bør du ta kontakt med barnevernet for da prøver å seriøst å skade deg. Vel... jeg er ikke redd for at mamma skal slå eller noe... Jeg er bare av natur veldig nervøs vist folk virker truende... Men å virke truende er en ting. De gangene folk har virker truende og faktisk med hensikt gjort med vondt eller prøvd og nedkjempe meg fysisk så har det SMELT... Jeg veit og slå fra meg om det skulle vere behov for det. Men i "varbal kamp" så ville jo ett slag vere bra malplassert... Jeg er nok sterkere fysisk enn psykisk tror jeg... (Og jeg er i grunnen en pingle på det fysiske) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ******* forbanna kjøtthuer! Dere bryr dere om sånnt småtteri -- JEG har ikke fått drekkt på 2 uker! DÉT er helvette det! arrrghhgghh!! *ut å slå i stykker ett eller annet i blindt raseri* ahha, en alkis! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Å herregud hvor jeg er spysjuk! Har sittet i hele dag og knotta med å koble meg opp mot ei forbanna 11-te's webside som noen bygdetullinger har lagt ut på anbud til polske jordbærplukkere med minstelønn. Ombytting av variabler og cookies for hver eneste j'ævla side! Jeg tror jeg blir gaaaaaal!!! *hurl!* I det minste kan jeg få ut litt frustrasjon i koden. # 5. Get the actual fucking shit page my $littleAssWhore = ::getFinalPage($link_confirmation); # 6. Parse the asshole my $link_final = ::parseFinalPage($littleAssWhore); # 7. Confirm/Activate/Send/Post/"Do" the reservation ::send_reservation($link_final); Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det rare er att jeg aldri har ødelagt noe menst jeg har vert sint... "Menst" minus en "t" = Mens... Ser vi en klar forbindelse her? : Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det rare er att jeg aldri har ødelagt noe menst jeg har vert sint... "Menst" minus en "t" = Mens... Ser vi en klar forbindelse her? : Frekk eller? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Mamma har tatt en gaffel på hånda mi en gang, også fikk jeg gaffelmerker :gretten: rofl Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 F*** i H***** ##Æ####*****'*???++++++ GRRRRRRRRRR ! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 haha el-asso, det var den matrix tråden ikke sant? en ting til, DET ER MORPHEUS SOM ER DOBBELTAGENTEN TIL ROBOTENE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå