Gå til innhold

Sinne Tråd!

jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
hva skal jeg si? OMG...

Ka e det? :roll:

OMG = Oh My God = Herregud på engelsk

Ikke DET da, men hva han er sur for.

Har pengene gått deg til hodet? :lol:

Lenke til kommentar
:roll:

Jaja eg er forbanna på at det er dritt vær ut og for at hunden driver og røyter nå og det er hår overalt. Kanke klappe på henne før store dotter faller av henne. :grumpy:

Har heller ikke røyk. Har ikke røyket siden siden igår tidlig. :mad:

Kjenner til det der... Sita røyter omtrent hele tiden. :roll: Er ikke alltid likemye, men i noen perioder så ser det ut som at vi plutselig har to bikkjer dagen etter.

Helt sykt å hu røyter...

Lenke til kommentar

ka e d me stavanger fålk då dr.doggi?

har di ein irreterane dialekt som tar någe jæklig tid å lese. Iche kødd då, denne dialektå e vel iche så veldi vanskli å lesa e an?

Jeg skriver ikke sånn til vanlig, etter jeg skulle lese noen en trønder skrev og prøvd å tyde i lang tid fant jeg ut at det sikkert var slik for dere når dere skal lese/tyde stavanger dialekt.

Lenke til kommentar

"få ut sinne", "måtte bare få ut litt sinne", " det var godt å få ut litt sinne"

hvorfor sier dere det? har tanken om å ikke bli sint noen gang streifet dere? den eneste som kan klare å gjøre dere sint, er faktisk dere selv.

så var det nok psykologi for idag 099.gif

(det var godt å få ut litt psykologi........)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
hva skal jeg si? OMG...

Ka e det? :roll:

Hum?

Stavanger-snepper som stikker innom forumet?

*spiser ørene som en oppvakt schäfer*

Stavanger-berte? Nå blir jeg virkelig snurt asså! :grumpy:

Lenke til kommentar
Eg tror du har "Shrinket" hodet ditt litt for mye

:p:

jeg synes selvkontroll er en bra ting. jeg har aldri vært i noen situasjon det har gagnet meg å bli sur så derfor velger jeg å ikke bli sur, jeg har heller aldri vært i noen situasjon det ville ha hjelpet meg å bli frustrert og stressa så da gidder jeg ikke å bli det.

jeg har lyst til å begynne med meditasjon :-)

Lenke til kommentar
Eg tror du har "Shrinket" hodet ditt litt for mye

jeg synes selvkontroll er en bra ting. jeg har aldri vært i noen situasjon det har gagnet meg å bli sur så derfor velger jeg å ikke bli sur, jeg har heller aldri vært i noen situasjon det ville ha hjelpet meg å bli frustrert og stressa så da gidder jeg ikke å bli det.

jeg har lyst til å begynne med meditasjon :-)

du kjem antakelegvis til å implodere ein dag. Det er sunt å få ut litt sinne

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg var sur i dag fordi jeg møtte eksen på vei hjem fra skolen, og måtte sitte med han en hel t-banetur. Det hele ble bedre igjen da jeg fikk trent, men så tror du ikke mamma får det for seg at vi skal ha tirsdagsrengjøring? Holy crap! Noen må holde meg igjen, ellers denger jeg henne snart med støvsugeren... :grumpy::shrug:

Lenke til kommentar

Det og bli sur er ikke alltid ens egen feil... greitt nok jeg har sett folk (inkl meg selv) bli irritert på de rareste baggateller MEN(!) de gangene jeg har gjort det så er det fordi jeg har ett behov for å vere sint\sur for noe...

Har opplevd en del oppigjennom som har gjort meg mildt sagt forbanna, men jeg har vert "flink" og ikke vist det. Bare svelgt det hardt ned og latt det gå... men resultatet i det er en god del innestengt raseri skal jeg fortelle dere...

:grumpy:

Mitt råd er; Få det ut når en må få det ut! Men, jeg synst ikke man skal la det gå utover andre personer selfølgelig... derfor synst jeg denne tråden er litt fin... Si hva som irriterer en, få det ut og vekk...

Pycnopodia: Vist du med hånden på hjertet kan fortelle meg at du aldri har vert, eller i det minste har hatt lyst til og bli sint så tror jeg deg rett og slett ikke...

Selvkontroll er en flott ting, skal ikke nekte på det. Men jeg tror en hver følese man måtte føle er det for en grunn... og da ikke nødvendigvis for at man skal "tøyle" dem...

Jeg har foresten meditert flere ganger. Drevet med Silva Metoden blant annet. Ganske givende vist man gidder og bruke det fullt ut men.. jeg har ligget på latsiden i lange tider. Har dog lurt på og oppta dette... men men...

Får se hva tiden bringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...