Gå til innhold

Sinne Tråd!


jokki

Anbefalte innlegg

Jeg hater folk som ikke respekter andres meninger, JEG HAR SÅ LYST TIL SLÅ DE NEEEED med et bal tree.:grin:  :grin:

Har ingen respekt for disse meninger du kommer med her !

 

Ps. har et par billige balltre til salgs *grin*

Mente du at ingen har respekt for mine meninger på forumet?

Eller spør du meg et spørsmål?

 

Når jeg snakker med folk ansikt mot ansikt og sier mine meninger på en sakling måte, og får som svar at min meningene er får dume og begynner dulte borti meg eller slå meg(har opplevd dette altså), sånne folk burde ha fått seg et på trynne synes jeg.

 

Ps. Hvor mye skal du ha får balltret :grin:?

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente du at ingen har respekt for mine meninger på forumet?

Eller spør du meg et spørsmål?

 

Når jeg snakker med folk ansikt mot ansikt og sier mine meninger på en sakling måte, og får som svar at min meningene er får dume og begynner dulte borti meg eller slå meg(har opplevd dette altså), sånne folk burde ha fått seg et på trynne synes jeg.

 

Ps. Hvor mye skal du ha får balltret :grin:?

Jeg har ingen respekt for nazister sine meninger, finnes mange nynazister og andre rasister jeg kunne slått med ett balltre.

Lenke til kommentar

Mente du at ingen har respekt for mine meninger på forumet?

Eller spør du meg et spørsmål?

 

Når jeg snakker med folk ansikt mot ansikt og sier mine meninger på en sakling måte, og får som svar at min meningene er får dume og begynner dulte borti meg eller slå meg(har opplevd dette altså), sånne folk burde ha fått seg et på trynne synes jeg.

 

Ps. Hvor mye skal du ha får balltret :grin:?

Jeg har ingen respekt for nazister sine meninger, finnes mange nynazister og andre rasister jeg kunne slått med ett balltre.

Menner du at jeg er nazist, nynazister eller rasist?:grumpy:

Det er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg synes den beskrivelses-tråden virket skikkelig søtt og klissete - til et gutteforum å være. Ikke no galt i det, da! :nice:

 

 

Jeg er skikkelig sur nå fordi sosohal ikke svarer :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...