Jarmo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg hater folk som ikke respekter andres meninger, JEG HAR SÅ LYST TIL SLÅ DE NEEEED med et bal tree. Har ingen respekt for disse meninger du kommer med her ! Ps. har et par billige balltre til salgs *grin* Mente du at ingen har respekt for mine meninger på forumet? Eller spør du meg et spørsmål? Når jeg snakker med folk ansikt mot ansikt og sier mine meninger på en sakling måte, og får som svar at min meningene er får dume og begynner dulte borti meg eller slå meg(har opplevd dette altså), sånne folk burde ha fått seg et på trynne synes jeg. Ps. Hvor mye skal du ha får balltret ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg hater de som hater meg.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Mente du at ingen har respekt for mine meninger på forumet? Eller spør du meg et spørsmål? Når jeg snakker med folk ansikt mot ansikt og sier mine meninger på en sakling måte, og får som svar at min meningene er får dume og begynner dulte borti meg eller slå meg(har opplevd dette altså), sånne folk burde ha fått seg et på trynne synes jeg. Ps. Hvor mye skal du ha får balltret ? Jeg har ingen respekt for nazister sine meninger, finnes mange nynazister og andre rasister jeg kunne slått med ett balltre. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Mente du at ingen har respekt for mine meninger på forumet? Eller spør du meg et spørsmål? Når jeg snakker med folk ansikt mot ansikt og sier mine meninger på en sakling måte, og får som svar at min meningene er får dume og begynner dulte borti meg eller slå meg(har opplevd dette altså), sånne folk burde ha fått seg et på trynne synes jeg. Ps. Hvor mye skal du ha får balltret ? Jeg har ingen respekt for nazister sine meninger, finnes mange nynazister og andre rasister jeg kunne slått med ett balltre. Menner du at jeg er nazist, nynazister eller rasist? Det er jeg ikke. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 nei det mener jeg ikke, misforstå meg rett, det var bare ett eksempel på at man ikke skal respektere andres meninger alltid Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 nei det mener jeg ikke, misforstå meg rett, det var bare ett eksempel på at man ikke skal respektere andres meninger alltid Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg har et balltre av alminium! Skikkelig proft balltre som brukes på skikkelige kamper. Kan gjerne få kjøpe det av meg hvis prisen er høy nokk =p. er enig med olsen, man kan ikke respektere alles mening altid. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 I alle tilfeller gjør det lappen litt mindre oppnåelig for unger som ikke har noenting på veien å gjøre, noe som er en bra ting i min bok. ehh, nei. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ARGH! De drepte "Beskriv den som står foran deg-tråden!!!" BRENN! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Argh! Er det mulig å ikke klare å skrive "sinnetråd" riktig? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Argh!! Tror Haltan hadde noe å si med stengingen av "beskriv den foran deg tråden" Fyyyyysj! Kan ikke de som ikke liker en tråd holde seg unna den!? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvem er vel ikke sinna fordi at Yummy stengte god-tråden "Beskriv personen foran deg" Vi burde lage en tråd med "la vær å beskriv personen foran deg" eller "beskriv personen etter deg" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Pebbe, det er faktisk helt feil... jeg rapporterte ikke den tråden... Dessuten ble tråden rett ut TEIT... det gikk BARE i sirkler.. med nye like idiotiske "beskrivelser" av folk man allerede har "beskrevet" ørten ganger... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Åkei da. Beklager. Men du kunne fint sagt hvorfor du syns den var teit Lenke til kommentar
RIP Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 huff, liker ikke folk som ikke respekterer andre og andres eiendom... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Den tråden var dritfet! Synd at den skulle stenges, da den allikevel ikke booster postcounten for de som bryr seg. "Telletråd" er et fy-ord o OT. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg synes den beskrivelses-tråden virket skikkelig søtt og klissete - til et gutteforum å være. Ikke no galt i det, da! :nice: Jeg er skikkelig sur nå fordi sosohal ikke svarer Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 er det noe jeg hater så er det kommunister! :gretten: captalism for life Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hva skal jeg si? OMG... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hva skal jeg si? OMG... Ka e det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå