Gå til innhold

Sinne Tråd!


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukeren "tjcombo" som henger i webdesign-forumet irriterer meg grenseløst.

 

"Håh, håh! Jeg er best til å lage websider, og alle dere har bare teite bukser". Ikke en eksakt quote, men de som har lest trådene, skjønner hva jeg mener.

Har sett han der jah....

 

Ærligtalt... siden hans var etter min mening LITE pen...

Uoversiktlig var den og...

 

*liker ikke så mye fjas og dilldall*

Lenke til kommentar
Ja, alt hva de finner på for å heve standarden på trafikkanter i det ganske land. Det er helt forkastelig. Tsk, tsk, tsk..

 

kurs for å ØVELSESKJØRE, hva ****** er poenget med det?

10timer!

det er bare noe piss vegvesenet far finni på for å tyne mer cash ut av folk, ****** ta biltilsynet også.

Lenke til kommentar

Jeg HATER folk som snakker på kino! Litt hvisking kan jeg overse, men HØYLYTT PRATING under Kill Bill kan jeg ikke tollerere! Hater ekstremt vennegjenger som snakker under HELE filmen AAAAH! Er kinoprating en smitsom sykdom siden alle i vennegjengen som satt bak meg tydeligvis hadde syndromet? Neste gang noen snakker på kino blir det rabalder!

Lenke til kommentar
Jeg HATER folk som snakker på kino! Litt hvisking kan jeg overse, men HØYLYTT PRATING under Kill Bill kan jeg ikke tollerere! Hater ekstremt vennegjenger som snakker under HELE filmen AAAAH! Er kinoprating en smitsom sykdom siden alle i vennegjengen som satt bak meg tydeligvis hadde syndromet? Neste gang noen snakker på kino blir det rabalder!

Vart fall når de begynner å spenne i stolen der du sitter i.

Neste gang jeg opplever det blir det BRÅK. :grin:

Lenke til kommentar
Brukeren "tjcombo" som henger i webdesign-forumet irriterer meg grenseløst.

 

"Håh, håh! Jeg er best til å lage websider, og alle dere har bare teite bukser". Ikke en eksakt quote, men de som har lest trådene, skjønner hva jeg mener.

Leste de trådene og jeg forstår deg virkelig veldig godt...

Inn i *varmt sted* så kranglete han var!

Lenke til kommentar
Vel, dagen en person nær deg som du bryr deg om dør i en trafikkulykke kommer du til å forandre mening. Det at veivesenet vil unngå dødsfall og personskader er slett ikke forkastelig 

 

 

som sagt er det snakk om et kurs for å øvelseskjøre, å ta lappen til bil blir det samme uansett, er det så jævli vanskelig å forstå!?!

Lenke til kommentar
Brukeren "tjcombo" som henger i webdesign-forumet irriterer meg grenseløst.

 

"Håh, håh! Jeg er best til å lage websider, og alle dere har bare teite bukser". Ikke en eksakt quote, men de som har lest trådene, skjønner hva jeg mener.

Åh, GUD, jeg er enig! :yes:

 

 

 

 

- Asså, dere skjønner hva jeg mener: Siden min ER jo best, det kan da ikke være noen tvil om det!?

- Nei, tjcombo. Siden din var både uoversiktelig og rotete. Vi har sett mye bedre sider oppgjennom årene.

- Åkeida. Jeg er enig med dere.

 

 

 

- Men dere MÅ jo innrømme at siden min er DRITDIGG! Og dessuten er sidene deres all crap! Dessuten MÅ siden min være rotete, for det er så mye folk som skal skrive ting på den!

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som ikke respekter andres meninger, JEG HAR SÅ LYST TIL SLÅ DE NEEEED med et bal tree.:grin:  :grin:

Har ingen respekt for disse meninger du kommer med her !

 

Ps. har et par billige balltre til salgs *grin*

Mente du at ingen har respekt for mine meninger på forumet?

Eller spør du meg et spørsmål?

 

Når jeg snakker med folk ansikt mot ansikt og sier mine meninger på en sakling måte, og får som svar at min meningene er får dume og begynner dulte borti meg eller slå meg(har opplevd dette altså), sånne folk burde ha fått seg et på trynne synes jeg.

 

Ps. Hvor mye skal du ha får balltret :grin:?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...