dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nå skriver han smpt og ikke smtp.... Sliter med å holde meg i fletta nå ! Forklar han enkelt forskjellen da BC Og altgr-2 tallet for @. Kan det være så vanskelig? Men dog, hva vet jeg? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg irriterer meg over den hur** jeg har i matte og naturfag. Hun er så trøtt og kjedelig. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 irriterer meg ikke over noe jeg da Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 JEG HATER: (tilfeldig rekkefølge) 1. bedrevitere 2. de forpulte horene i staten som sørger for at alle som er født etter 1. juli i år må ha et jævla kurs for å øvelseskjøre. 3. og de skampulte ****** jævlene av noen romperyttere som sitter i biltilsynet eller vegvesenet eller hva ****** som har funnet ut at gamle drittmopeder kan gå i 60, men nye mopeder med skivebremser og hele pakka bare kan gå i 45, fordi 16 åringer ikke takler høyere fart, derfor syns jeg det er rart at vi kan ta lettlappen og kjøpe et kjøretøy som går i 130... eller ta traktor lappen og kjøre en traktor på 8tonn med over 300hk og me den dra en henger på kanskje 27tonn, tilsammen 35tonn, og da kan jeg for ****** kjøre i 50km/t! men på moppa kan jeg kjøre kun i 45km/t... 4. dyreplagere, særlig de som plager puser... 5. snyltere 6. muslimer (generelt, finnes sikkert hyggelige muslimer, men jeg synes religionen og skikkene deres er forjævli dumme + at hvis kristne nordmenn kom ned til afghanistan eller irak og forlangte å bygge en kirke og all den dritten der tror jeg ikke d hadde gått så bra...) 7. de som fant ut at verden skulle stilles inn etter et a-menneskes biologiske klokke. men jeg liker denne tråden *grin* Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 argh ! ! ! godt å få det ut Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg synes det er ganske bra i dag, litt surt ettersom dete var en bra tråd for aggresjons-utløsning! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ble forbanna idag naar en fyr kom og satt seg midt i synsfeltet mitt , saa han blokka utsikten til den beste dama i klassen paa universitetet , ikke bare det men det var en dobbel time uten pause :grine: Litt slitsomt aa vingle frem og tilbake paa stolen i 2 timer folk kan jo bli mistenksomme *grin* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg ønsker herved det tyske språket til helvete! Læreren min i tysk kommer fra nord-trøndelag og er så inni helvete irriterende! Bare tonefallet får meg til å lengte ut i friluft! Vi går igjennom de samme tekstene om og om og om og om og om igjen, og når vi endelig er ferdig med dem, kommer det bare en ny en som likner! Alle tekstene handler om snåle tyskere, ingen er normale, og de snakker RART!!! Dra til helvete med dere, jævla p'ikk-tyskere! Hvorfor kan ikke alle bare snakke engelsk i stedet? I VÆFFAL tyskere! Ingen ordentlige systemer på NOEN føkkings SKIT-TING! Læreren driver bare å snakker om allmulige verbtider og modale hjelpeverb uten å si HVA I SATANS ROMPEHULL et modalt hjelpeverb ER! Og ikke nok med det: Alle tyske ordene STINKER! Har gått på tysk i godt over 2 føkkings år, og enda kan jeg nesten ikke skrive en hel setning! Nei, brenn alt dere har av Bausteine og liknende. Godt å få det ut, men det hjelper ikke så mye for i morgen har jeg tysk igjen. "Ich bin Lena und ich komme aus West-Türol." :grine: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eg hater hundehatere. Måtte de brenne. Kunne ikke sagt meg mer enig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg HATER kalsseforstanderen min, (bodil) som vi har i : norsk, samfunnsfag, geografi, og historie.. AAARRRRRRRRGGGHHHH!!! som jeg haaater henne!!! hun er syk sier jeg!! nylig sa hun at de to sønnene hennes "VOKSER NEDENTIL"!! helt syyyk kjerring!! Det var til og med henne som fant på den ****** fordypningsplanen her på skolen ****ings fordypningsplan!! og norsk.. hun bare må gi meg dårlige karakterer i norsk..!! er det liksom min feil at hun ikke liker historiene mine!!! og da mener jeg ikke liker!! ikke noe feil med grammatikk eller noe.. aaaaaaarrrrrrrrrrrgggghhhhhh!!!!!!!!!! og jeg hater tysk!! jeg hater tysk noe jææævelig!! i starten så var jeg optimistisk.. men det var da, får nå ønsker jeg sprøket langt til helvete!! og faren min!! argh.. har ikke fått så mye som èn bursdags gave fra han en gang!! og resten er bare masse sinne som jeg ikke vet en gang hvor kommer fra... masse bra her forresten.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ta lettlappen og kjøpe et kjøretøy som går i 130 Har vel egentlig ikke lov til å kjøre i mere enn 80km/h med lettmotorsykkel i Norge Hater historielæreren som forlanger (legger opp til) at vi skal notere det hun viser på overhead mens hun forteller om ditt og datt og når vi nesten er ferdige å skrive fjerner hus arket på overheaden. PS: Minner litt om en telletråd dette Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dra til helvete med dere, jævla p'ikk-tyskere! Hvorfor kan ikke alle bare snakke engelsk i stedet? I VÆFFAL tyskere! Ingen ordentlige systemer på NOEN føkkings SKIT-TING! Læreren driver bare å snakker om allmulige verbtider og modale hjelpeverb uten å si HVA I SATANS ROMPEHULL et modalt hjelpeverb ER! Og ikke nok med det: Alle tyske ordene STINKER! Har gått på tysk i godt over 2 føkkings år, og enda kan jeg nesten ikke skrive en hel setning! Trur ikke du skal kjøre alle under et tak her. Er flere her på HW som er tyske, men send meg en PM om du har et O'store hat. Tysk er forresten enkelt og et genialt språk spørr du meg. Trur nok ikke interessen din har helt vært der, eller en helt lam lærer kansje... Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 FY F4EN JEG HATER DET J*VLA SCRIPTET TIL SOSOHAL OG DIMILES!!! *ahh deilig å få ut* Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ta lettlappen og kjøpe et kjøretøy som går i 130 Har vel egentlig ikke lov til å kjøre i mere enn 80km/h med lettmotorsykkel i Norge feil igenn! det er lov å følge fartsgrensene på en lettsykkel, det er heller ingen krav om maks toppfart, men det er derimot maks, HK og kubikk på de! mener det var slik før, att de ikke kunne gå fortere enn 80! men ikke nå lenger..... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er så j*vla lei av dere brukere som ikke kan poste i rett kategori, skriver idiotiske topics og klager når vi griper inn. Jeg hater, hater, hater, hater dem. Jeg har så lyst til å møte opp personlig og gi dere en personlig oppfølgning fra min knytteneve. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er så j*vla lei av dere brukere som ikke kan poste i rett kategori, skriver idiotiske topics og klager når vi griper inn. Jeg hater, hater, hater, hater dem. Jeg har så lyst til å møte opp personlig og gi dere en personlig oppfølgning fra min knytteneve. Er det nå jeg skal si; oooooo! Aleks! ? Følte jeg måtte få det ut Ikke vær redd for Aleksander, han prøver å leke tøff, men på innsiden klarer han ikke skade noen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 @ allyse. 4500 posts forresten, nice. En annen ting jeg hater er Norsklæreren min! Altså, det er den mest tragiske læreren noensinne. Han snakker treeeeig Jæren-dialekt, og gjør timene så uinteressante som overhode mulig. Hans idé om hva "å skrive kort om noe" er å skrive av en 4-5 sider fra overhead. Akkurat nå har vi om film og filmhistorie, noe som er ganske kjekt egentlig. Men han ignorerer bøkene, og henter fra egne kilder. Laaange tekster om masse drit og de kjedeligste filmene som eksempler. Man sovner i Geir sine timer. Forøvrig er han minst like gale som alle de andre lærerne når det gjelder eksamen om et halvt år. Prøver de å få oss psykisk nedbrudd?! Takk for meg, godt å få litt sinne/irritasjon ut. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg løste problemet med mitt hat av 2KJ læreren, meldte meg av og tok revy i stede i går. Men ****** så hun klerer å ødelegge, kan jo hende at jeg får brukt for kjemien, men fordui hun var så fucked i hode så var det umulig å ha noe annet enn selvstudium, hvilket ikke funket da hun ikke tok ting fra boka, og ikke nødvendigvis fra timene når hun mekka prøver, syyyyyyk kjerring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå