Mr.Devil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hater meg selv for at jeg ikke kan slutte å bry meg om andrE! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 FAEN! jeg fikk 3 på 1MX eksamen, når jeg ligger på 4 i standpunkt Skal klage, men det er antageligvis min feil...... Får jobbe bedre til neste år da........ Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Skal ut på byen idag og må stå utenfor utestedene for å røyke.. Faen FaenFAEN EDIT: og det regner... T-I-L H-E-L-V-E-T-E M-E-D R-Ø-Y-K-E-L-O-V-E-N !-!-! Endret 26. juni 2004 av lperik Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Skal på fest i dag, og jeg har sinnsykt vondt i magen. Faen Faen Faen Skal ut på byen idag og må stå utenfor utestedene for å røyke.. Snus Endret 26. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Skal ut på byen idag og må stå utenfor utestedene for å røyke.. Faen FaenFAEN EDIT: og det regner... T-I-L H-E-L-V-E-T-E M-E-D R-Ø-Y-K-E-L-O-V-E-N !-!-! WORD! Edit: heldigvis fint vær her da.. Endret 26. juni 2004 av tbone Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Snus Da tror jeg fruen hadde låst skrinet for godt! EDIT: HIv i deg ett par link, evt sett deg på toan og trøkk litt.. når du drikker går det nok over uansett. Endret 26. juni 2004 av lperik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg er så pissed fordi.. vel.. skal vi se, eg har fri.. og eg har pcen.. og deep purple.. eg er overlykkelig! god sommer Jo, nå kom jeg på noe: sommeren varer ikke lenge nok! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Helvetes nr.9 på Ramfjord guttelag! Har aldri spilt mot en så irriterende spiller før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå