TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Stropper som ikke holder...... de hater eg.... noe helt ekstremt.... Endret 6. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hater alle som bor på landet og ser ned på Oslo. Haha, de folkene er tåpelige. Bare fordi Oslo er Norges beste by, og det beste stedet å bo tror de det er "kult" å rakke ned fordi de er misunnelige. Hvem faen vil egentlig bo i bondelandet? Milevis til nærmeste butikk, stank fra åkrene og alle vennene bor 40 min fra hverandre. Har vi det bedre her i Oslo? Oh yeah! Vet det. Alle sier: "Åhh, jeg ville aldri flyttet til Oslo". Vel, det er et godt eksempel på fordommene. Kjenner fire personer som har flyttet til byen. De sa det samme, men nå vil de aldri flytte tilbake. En av dem er min mor. Oslo er definitivt stedet hvor det "skjer". Man må nesten være her for å skjønne det. Umulig å forstå om du bor utenfor. Har vært 20 minutter utenfor Oslo. Det var langt nok for meg. Bare så morsomt at du gjør akkurat det samme som du "hater" sjøl... Jeg har bodd i Oslo, og vil ikke tilbake... Oslo er oppskrytt... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 [quote name='ZkedaR' date='06/06/2004 : 19:07'] [quote name='c_u_m8' date='06/06/2004 : 11:18'] [quote name='dimiles' date='06/06/2004 : 03:02'] [quote name='c_u_m8' date='06/06/2004 : 01:19'] Hater alle som bor på landet og ser ned på Oslo. [/quote] Haha, de folkene er tåpelige. Bare fordi Oslo er Norges beste by, og det beste stedet å bo tror de det er "kult" å rakke ned fordi de er misunnelige. Hvem faen vil egentlig bo i bondelandet? Milevis til nærmeste butikk, stank fra åkrene og alle vennene bor 40 min fra hverandre. Har vi det bedre her i Oslo? Oh yeah! [/quote] Vet det. Alle sier: "Åhh, jeg ville aldri flyttet til Oslo". Vel, det er et godt eksempel på fordommene. Kjenner fire personer som har flyttet til byen. De sa det samme, men nå vil de aldri flytte tilbake. En av dem er min mor. Oslo er definitivt stedet hvor det "skjer". Man må nesten være her for å skjønne det. Umulig å forstå om du bor utenfor. Har vært 20 minutter utenfor Oslo. Det var langt nok for meg. [/quote] Bare så morsomt at du gjør akkurat det samme som du "hater" sjøl... Jeg har bodd i Oslo, og vil ikke tilbake... Oslo er oppskrytt... [/quote] Det er [b]din[/b] mening ja, men behøver det å være andres mening for det? Sneversynt, ja. Hvor lenge bodde du i Oslo forresten? Hvor i Oslo bodde du, og når var dette? Ok, takk, hade. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 HATER å ikke ha bil (!!!) HATER å ikke komme inn på all slags utesteder HATER å være 17, ikke 18. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hater folk som ser ned på landsbygda, og som ikke vet noe om det. Fy faen, det er ikke mange her som ser ned på Oslo, de som gjør det er idiotiske bønder. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er din mening ja, men behøver det å være andres mening for det? Sneversynt, ja. Hvor lenge bodde du i Oslo forresten? Hvor i Oslo bodde du, og når var dette? Ok, takk, hade. 3 år, Skillebekk, 80 tallet Ja, det er lenge siden, men JEG vil ikke tilbake... Så ikke kom med at "alle" synes Oslo er best, for det er feil, FEIL og atter F E I L ! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hater folk som ser ned på landsbygda, og som ikke vet noe om det.Fy faen, det er ikke mange her som ser ned på Oslo, de som gjør det er idiotiske bønder. Akkurat! Jeg ser ikke ned på Oslo, men vil ikke flytte dit. Endret 6. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Det er din mening ja, men behøver det å være andres mening for det? Sneversynt, ja. Hvor lenge bodde du i Oslo forresten? Hvor i Oslo bodde du, og når var dette? Ok, takk, hade. 3 år, Skillebekk, 80 tallet Ja, det er lenge siden, men JEG vil ikke tilbake... Så ikke kom med at "alle" synes Oslo er best, for det er feil, FEIL og atter F E I L ! Det er greit, men jeg uttalte ikke at alle sa det, slik som du sier jeg gjorde. Jeg sier bare at jeg ser virkelig ikke fordelene ved å bo på bygda. Du tror ikke Oslo har forandret seg litt på 20 år, da? Ikke putt ord i munnen min som jeg aldri har sagt, det er bare irriterende. EDIT: Da jeg var i en bygd utenfor Bergen engang fikk jeg høre, "Seriøst? Kommer du fra Oslo? Hvordan er det der? Fortell! ". Endret 6. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det var ikke deg jeg siktet til med den alle kommentaren men C_U_M8. Så klart det har forandret seg, masse kule sjapper og slik... Men jueg bor midt imellom 2 byer som er under 30 minutter unna og ser ikke problemet... Liker å ha det litt stille, og trafikk er irriterende. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det var ikke deg jeg siktet til med den alle kommentaren men C_U_M8. Så klart det har forandret seg, masse kule sjapper og slik... Men jueg bor midt imellom 2 byer som er under 30 minutter unna og ser ikke problemet... Liker å ha det litt stille, og trafikk er irriterende. Jeg bor i Oslo, men definitivt ikke midt i byen. Her er det relativt stille og rolig, og jeg har alt jeg trenger innenfor fem minutter kjøring. Er svært få som bor midt i byen vet du, Oslo er en svær by. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Så klart, skjønner at Oslo er en "svær" by, egentlig ikke men... Klarer meg fint her, og må jeg absolutt til Oslo er det ikke mer en 1 og en halv time unna uansett... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Oslo er en svær by. Ja, Oslo er en svær by. Jeg tenker ikke i forhold til verden, men i forhold til små bygder hvor alle kjenner alle. Prøv å sammenlign Oslo og New York f.eks, det er absolutt ingen forskjell der nei. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 OK, jeg kjenner absolutt ikke alle her da, bor jo 9000(?) her da, hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 OK, jeg kjenner absolutt ikke alle her da, bor jo 9000(?) her da, hvis jeg ikke husker feil... Okei, bor 500 000 her. Hvem kjenner flest i prosent? (Edit: Var egentlig ganske usaklig argument, jeg måtte bare "vinne" diskusjonen. ) Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hater krl hater at jeg ikke har dame hater fire skabbkjørte dritunger i klassa mi(selv om de begynner et annet sted til høsten) hater eksamen hater at trådløs internett /m brannmur går 1/3 så fort som vanlig internett hater at jeg ikke kan øvelseskjøre før i november(!) hater overlegne fopballfolk hater baksnakking hater urettferdighet hater at ting er som de er akkuret nå hater at lysrøret i casemodden min kortslutta hater at jeg ikke har penger nok hater at jeg må tilbake til lesebordet og lese til eksamen nå Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 OK, jeg kjenner absolutt ikke alle her da, bor jo 9000(?) her da, hvis jeg ikke husker feil... Okei, bor 500 000 her. Hvem kjenner flest i prosent? (Edit: Var egentlig ganske usaklig argument, jeg måtte bare "vinne" diskusjonen. ) Er du slik at du synes alt utenfor Oslo er bondeland? Bare lurte.... ikke hiss deg opp.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 OK, jeg kjenner absolutt ikke alle her da, bor jo 9000(?) her da, hvis jeg ikke husker feil... Okei, bor 500 000 her. Hvem kjenner flest i prosent? (Edit: Var egentlig ganske usaklig argument, jeg måtte bare "vinne" diskusjonen. ) Er du slik at du synes alt utenfor Oslo er bondeland? Bare lurte.... ikke hiss deg opp.. Nei. Hiss meg opp? Er jeg så hissig da? Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nei. Hiss meg opp? Er jeg så hissig da? Neida.. sikkert ikke. Bare sikrer meg jeg... Altfor mange som hisser seg opp unødvendig... Du kunne f.eks svart: "HVAFAENMENERDUMEDDET? HVORFORIHELVETTESKALJEGSYNESATALLEUTENFOROSLOERBØNDER??". Man vet aldri..... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 "Ok." Finnes flere eksempler på bondeland (), men finnes jo flere store byer i Norge da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå