Gå til innhold

Sinne Tråd!

jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HATER FORELDRENE MINE!!!! HATER CD-ROMMEN MIN!!! HATER CD BRENNERN MIN!!! HATER JENTENE I KLASSEN MIN!!!! ER FORBANNA PGA JEG IKKE FINNER MER "LOVE HINA"!!! FORBANNA PGA VENNEN MIN SOM SKAL GJØRE PROSJEKT ILAG MED MEG TIL MANDAG IKKE GIDDER!!!!

JEG ER FORBANNA

Lenke til kommentar

Hater alle som bor på landet og ser ned på Oslo.

Hater læreren som rettet/sensurerte bokmåls-stilen min.

Hater å jobbe i hagen på søndager.

Hater å være skadet.

Hater skolen.

Hater folk som snuser og røyker.

Hater folk som drikker for å være "kule".

Hater folk som skriver til meg på MSN når jeg har satt på statusen "opptatt". Kan ikke folk respektere andres signaler?

Hater naboer som spiller høy musikk når jeg skal sove.

Hater Tusenfryd.

Hater folk som snakker til meg før 09:00 hver dag. (morgengretten)

Hater selvopptatte mennesker.

Hater "besserwissere".

Hater folk som skriver SMS-språk.

Ja, det var dagens raseri-anfall. Seriøst, det føles godt å få det ut. Ingen må ta det personlig, om noen gjør det jeg har på lista, det er bare slik jeg er.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

-Hater småunger som er overalt og skriker. Mute sier nå jeg

-Hater lånekassen som ikke tenker på at vi skal ha husleie i juni.

-Hater folk som på død og liv skal prate med deg på tog eller buss. Jeg vil ikke prate med dem...

-Hater gamle damer som såkalt ikke klarer å få bagasjen opp i hyllene på toget, og setter den i nabosetet. Selv ikke da jeg sier at jeg kan sette den opp. Hva er det for noe?

-Hater SL fordi de skal vente på en annen buss som er forsinket, så jeg ikke rekker den grønne avgangen hjem og må ta hvit. (48kr vs 96kr)

-Hater folk som skal kverrulere på alt mulig. Selv om jeg hadde rett så påstår de at de mente noe annet og begynner igjen.

-Hater folk som absolutt må svare sarkastisk eller henge meg ut fordi jeg sier at bussen går kl 1600. HVER JÆVLA GANG!!

-Hater folk som spiller altfor høy musikk sent på kvelden/tidlig om morgenen.

-Hater reklame og at den alltid er høyere enn resten av sendinga.

-Hater de som synes det er kult å snike i kø.

-Hater folk som regner med at du gjør det eller har gjort det. Jeg er sikkert ikke lenger unna enn at dom kan spørre meg.

-Hater norske avgifter, lover og regler.

-Hater fulle folk som velter sykkelen min.

-Hater folk som bryter avtaler om og om igjen.

-Hater at vegvesenet ikke fikser vegene før ost har mindre hull enn dem.

-Hater folk som skal bråke på kino.

-Hater videobutikker som tar dobbelt betalt når jeg leverer filmen 5min for sent. Se igjennom fingere... nei det har vi ikke hørt!

-Hater at banken ikke klarer å sette over penger med en gang.

-Hater at folk som bare på gjørs skal blåse røyk rett i ansiktet mitt.

-Hater lukta på snus og folk som spytter snus overalt.

-Hater folk som kliner tyggis på rekkverk og under bord

-Hater forståsegpåere og bedrevitere

-Hater den som fant opp astma og allergi. Måtte vedkommende bades i vaskemidler krydret kraftig med burot, katt og alt som er galt.

-Hater bortskjemte gullunger som for rævva tørket med penger.

-Hater folk som vinner i lotto og ikke bryr seg noe om det. "Ehh, da for vi nok kjøpe oss ei ny hytte da."

-Hater folk som jukser i alt. Just face it, you suck.

-Hater folk i trafikken som ikke kan å kjøre. Synes alle må ha ei ny kjøreprøve hvert 5. år. Man stopper ikke midt i rundkjøringer vettu.

-Hater at det koster så jævli mye for å ta førerkortet.

-Hater folk som kjører rett frem og regner med at du kaster deg ut i bussfeltet for å ikke bli truffet. (ja det har skjedd meg 3-4 turer nå i vår. Den siste var en trailer.)

-Hater at jeg ikke for bæreposer når de glemmer å spørre om det. Er bare tåpelig at jeg må bruke kortet på 50øre, men jeg må jo ha pose.

Tror det var alt på ei lita stund.

Endret av evil-twin
Lenke til kommentar

til folk som er forbanna, ring Forbanna krisetelefon: 99485832

er sikkligt forbanna på den sabla stroppen som ikke holdt broren min oppe og røyk ARG!!!!!!!!!!!!!!!!

HAN LIGGER NÅ PÅ INTENSI AVDELINGA I STAVANGER!!!

LES MER OM DET PÅ ALLE AVISER PÅ INTERNETT

EDIT: stavanger istedenfor haugesund!

Endret av MagE
Lenke til kommentar

Haha, de folkene er tåpelige. Bare fordi Oslo er Norges beste by, og det beste stedet å bo tror de det er "kult" å rakke ned fordi de er misunnelige. Hvem faen vil egentlig bo i bondelandet? Milevis til nærmeste butikk, stank fra åkrene og alle vennene bor 40 min fra hverandre. Har vi det bedre her i Oslo? Oh yeah! :green:

Lenke til kommentar

Haha, de folkene er tåpelige. Bare fordi Oslo er Norges beste by, og det beste stedet å bo tror de det er "kult" å rakke ned fordi de er misunnelige. Hvem faen vil egentlig bo i bondelandet? Milevis til nærmeste butikk, stank fra åkrene og alle vennene bor 40 min fra hverandre. Har vi det bedre her i Oslo? Oh yeah! :green:

Vet det. Alle sier: "Åhh, jeg ville aldri flyttet til Oslo". Vel, det er et godt eksempel på fordommene. Kjenner fire personer som har flyttet til byen. De sa det samme, men nå vil de aldri flytte tilbake. En av dem er min mor. Oslo er definitivt stedet hvor det "skjer". Man må nesten være her for å skjønne det. Umulig å forstå om du bor utenfor. Har vært 20 minutter utenfor Oslo. Det var langt nok for meg. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...