insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 [ARGH!] Sur at pcen in klikker hele tiden *finne ut hvor det er dårlig kontakt* [/ARGH!] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Blir i grunn ganske sinna over at folk aldri slutter å dele opp ord i hytt og pine. SINNE-TRÅD. Takk for meg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Blir i grunn ganske sinna over at folk aldri slutter å dele opp ord i hytt og pine. SINNE-TRÅD. Takk for meg Du trenger ikke -, du kan like gjerne bare ha Sinnetråd. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg blir sint når folk spør meg ting som: "Har du ikke hørt den sangen!?" samtidig som de himler med øynene og rynker på nesa. Akkurat som om det var en selvfølge at alle har hørt alt av musikk og sett alt av film Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg blir sint når folk spør meg ting som: "Har du ikke hørt den sangen!?" samtidig som de himler med øynene og rynker på nesa. Akkurat som om det var en selvfølge at alle har hørt alt av musikk og sett alt av film aargh! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har en jævlig stygg fyr som går på skolen min! Blir så sur når jeg ser han! EDIT: DILTEN! Endret 4. juni 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 FAEN I HELVETES SATAN JÆVLA HORE SENSOR MED PIKK Fikk 5+ på muntlig eksamen, fikk ikke 6 som jeg hadde i naturfag før jeg kom opp til muntlig. Grunnen var at jeg leste litt for mye. Her er et eksempel fra min eksamen: Sensor: Hvilket sukker trenger kroppen? Meg: Druesukker? Sensor: Er du helt sikker? Meg: Mja.... ehh ja Sensor: Helt bombe sikker? Meg: Eh nei..... Sensor: Feil, druesukker var rett. Er det rart jeg blir nervøs med en slik sensor og må lese fra notatene på grunn av nervøsiteten min? FAEN I HELVETES SATAN JÆVLA HORE SENSOR MED PIKK Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Så sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har sensor lov å stille deg spørsmål direkte da? Jeg trodde de måtte spørre læreren, så kunne læreren spørre deg, hvis han/hun ville det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 FAEN I HELVETES SATAN JÆVLA HORE SENSOR MED PIKK Fikk 5+ på muntlig eksamen, fikk ikke 6 som jeg hadde i naturfag før jeg kom opp til muntlig. Grunnen var at jeg leste litt for mye. Her er et eksempel fra min eksamen: Sensor: Hvilket sukker trenger kroppen? Meg: Druesukker? Sensor: Er du helt sikker? Meg: Mja.... ehh ja Sensor: Helt bombe sikker? Meg: Eh nei..... Sensor: Feil, druesukker var rett. Er det rart jeg blir nervøs med en slik sensor og må lese fra notatene på grunn av nervøsiteten min? FAEN I HELVETES SATAN JÆVLA HORE SENSOR MED PIKK Har ikke du pikk, kanskje? Hihi. Menneh, om det var det spørsmålet som utgjorde at du fikk 5+ og ikke 6, så hadde jeg klaget på karakteren. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Sensor har vel ikke en døyt hu/han skal si før på slutten når det skal avgis karakter. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ER SÅ SINT SIDEN MITT ASUS 4600 (helt nytt, kostet ca 3000) VAR ØDELAGT NÅR JEG FIKK DET. Så klarte jeg og sendte det uten antistatisk pose i retur, og mistet da garangtien. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ER SÅ SINT SIDEN MITT ASUS 4600 (helt nytt, kostet ca 3000) VAR ØDELAGT NÅR JEG FIKK DET. Så klarte jeg og sendte det uten antistatisk pose i retur, og mistet da garangtien. Fy faen så kjipt, klag! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Elyas Machera: Sykt irriterende er bare forrordet sluffy: Har ikke peiling, han gjorde det bare og læreren så ikke ut til å like det så mye heller. darkness| Horer har som regel ikke pikk Fikk beskjed om at det ikke gikk an å klage bamsefar Ikke i dette tilfellet i alle fall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Kan du ikke klage? forresten så har vel læreren siste ord i saken når karakteren skal settes Endret 4. juni 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Seff kan sensor spørre spørsmål. Særlig om du ligger og vipper og sensor er usikker på hva han/ho skal gi deg. Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jokki: Det der må være veeeldig irriternede ! Hvis det hadde skjedd med meg hadde jeg klikka. Du svarte jo riktig... [ARGH] Pcen min klikker 5 gnager i dag. Noe dårlig kontakt et sted.. Blåskjerm - Reboot.. [/ARGH] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Seff kan sensor spørre spørsmål. Særlig om du ligger og vipper og sensor er usikker på hva han/ho skal gi deg. jammen, dette er jo snakk om ungdomskole? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 vil si jeg klikka nok Går vist ikke an å klage på en muntlig Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg er dritsur fordi det er så jævla lenge igjen av skolen, og fordi den forpulte naturfagslæreren har hatt alle i klassen oppe i muntlig i timene sine, og jeg har skulket hver eneste i håp om å få slippe. Det er tre naturfagstimer igjen av dette året, og jeg har ikke råd til å skulke mer. Et ugyldig fravær til, og jeg har nedsatt orden. Kan han ikke bare gi meg tre og bli ferdig med det? Mongomann. MØKKAMENN!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå