Gå til innhold

Sinne Tråd!

jokki

Anbefalte innlegg

men folk som drikker har ofte en vane for å legge seg noe ekstremt opp i at folk ikke drikker. Alle visst drikke... Drikkepress med andre ord, men eg regner ikke med at du støtter det.

... Og akkurat nå gjør du det samme, bare reversert. Om du blir utsatt for drikkepress er en helt annen sak. Jeg tvinger ingen til å drikke.

Eg vil ikke si at eg utsetter folk for antidrikkepress. Personlig så har eg ingenting imot at folk drikker(med måte). Men når det blir dritafullle så går det faktisk som regel ut over noen. Så lenge de ikke plager andre og ikke presser noen til å drikke så er det greit for meg seff... :)

Siden denne tråden handler om hat så kan eg si at det først og fremst er drikkepresset eg hater, ikke alkoholen selv.

andre ting eg hater: Ungdomskolen!!! :mad:

Men kommer heldigvis ut av den om noen få uker!!! :w00t:!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

• Sint på skolen
  • Sint på varmen
  • Sint på fotball-laget
  • Sint på Robert Rodriguez
  • Sint på ligningsvesenet

Lenke til kommentar

hva hater jeg?

at verden er stilt etter a-menneskers døgnrytme

politikere

broren min

advokater(og rettsystemet generelt)

øl, tobakk, narkis

broren min

microsoft

pentium

skolesystemet vårt

at jeg alltid er blakk

broren min

da bluescreen of death

at vi har sperre for å ringe til mobiler her

telenor sine kvotesystemer på nedlastning

den svære banneren på forumet(få den til helvete vekk)

broren min

at solen koker meg hver jævla gang jeg går ut, som er pga global oppvarming

fossilt brennstoff

biler som går på bensin(bråker noe inn i helvete)

at alt her i landet koster en formue

broren min

det at jeg må vente i fire dager til før jeg kan bruke den splitter nye n-gage'n min

alle som focker opp internettet

spammere

spyware

broren min

at ingen p2p prog jeg noen gang kjører på pcen min vil funke i mer enn noen timer(pga windows xp)

windows xp

at sommeren er så forbanna varm

at melk koster mer enn cola

broren min

at lånekassen ikke gir mer i stipender

rap musikk, som broren min spiller helt til klokken 2 om natten, på HØYT volum

at jeg ikke har peng til snop(vil ha sjokolade nå)

og selvfølgelig, sist men ikke minst, broren min.

Lenke til kommentar

- Hater folk som stopper rett utenfor kinoutgangen og på den måten gjør at det går 10min før man kommer ut i stedenfor 1 min.

- Hater småunger som pælmer flasker nedover kinosalen. Fikk en i hodet for et par uker siden.

- Hater folk som pælmer alt av søppel på gulvet i kinosalen. Måtte de brenne!

- Hater folk som svarer med jaok hver eneste gang man prøver å fortelle dem noe.

- Hater folk som ikke klarer å treffe dasset på offentlig toaletter

- Hater absolutt alle lærere som ikke tar hensyn til at man ei uke har 7 prøver og plutselig vil hive inn en til eller to.

- Hater mattelæreren min som gir en lang kabel i meg når jeg prøver å svare på ting som ingen andre gidder å svare på

- Hater norsklæreren min som man egentlig skulle tro var sex forfatter i forrige liv. Går ikke en time uten at sex blir nevnt.

- Hater økonomilæreren min som har en stemme som noen som drar negler nedover tavla, og ånde som en døende emu. Seriøst, du kjenner ånden 5m unna.

- Hater den andre økonomilæreren min som forventer at vi skal svare på en oppgave og "gjette" på hva hu egentlig mente siden hun ikke forklarer hva man skal gjøre.

- Hater tyskvikaren jeg hadde i forrige uke siden hu snakka like godt tysk som tyskere snakker engelsk!

- Hater sørlendinger som prøver å imitere Tromsøaksent. Høres så utrolig rart ut. Mer bodøværing enn tromsøværing.

- Hater den idioten som fant ut at Alfheim stadion skulle ombygges akkurat NÅ! Det er så trangt der nå at politiet har begynt å stenge av stadioen for publikum etterhvert. Før var det plass til mange fler.

Kom ikke inn på forrige hjemmekamp. HEIA TIL!

- Hater bodø-glimt karen som for et par uker siden sa (etter at de hadde vunnet mot TIL hårfint) at de nå virkelig fikk vist hvem som var best i Nord. Unnskyld meg, men hvem tapte 3-0 mot Fredrikstad nettopp? Og hvem ligger langt nede på tabellen, og hvem ligger på topp? :p

- Og ikke minst hater været i Tromsø. Det er kaldt og ikke noe morro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...