jokki Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 I denne tråden kan dere puste ut all sinnen dere bærer på inni dere, Det blir det motsatte av gledesutbrudd. Jeg ble frasjålet sykkelen min på skolen i dag F@en jeg har lyst åslå vedkommende som staj sykkelen min med et balltre, Hvorfor i h3lv3t3 stjele sykkler i hvertfall min. Måtte bare få ut litt fustrasjon og dette passer vel ikke under gledesutbrudd? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er helt jævli og bli frastålet sykkelen. Jeg har også blitt det. Den var vel låst Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg irriterer meg over den ****** drittbilen jeg låner av pappa! Spesielt irriterende er det at han er så føkkings klar over at bilen er arsefucked, men gidder ikke gjøre noe med det! Han gnåler om at det er dyrt! Men ny mobil har han råd til! "Jeg synes den var så kul! så jeg måtte bare kjøpe den! jeg har jo så mye penger for tiden så jeg er blitt helt lat!!" FIKS BILEN FFS!! :gretten: =/%=&(?¤"&"=¤"!?)%?#(&`?)="?(%=/&¤" Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ****** jeg hater folk som bruker http når dem skal inn på ftpen min! *ah, deilig å få ut* Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg blir så sinnsykt frustert over folk som ikke skjønner ironi. (Hate USA tråden) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg blir så sinnsykt frustert over folk som ikke skjønner ironi. (Hate USA tråden) Jeg kan ikke si at jeg så ironien i meldingen din. Jeg hadde ikke låst sykkelen p.g.a at jeg har knekt nøkkelen i låsen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 *riste oppgitt på hodet*, ironien er jo opplagt. Ironigenerasjonen er visst borte Sier meg enig med el-asso Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jokki: er enig, det er jævla kjipt når sykler blir stjålet! Selv ble sykkelen min stjålet nå, i høst ferien Savner go sykkelen min Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 *riste oppgitt på hodet*, ironien er jo opplagt. Ironigenerasjonen er visst borte Sier meg enig med el-asso Diskusjoner uten bruk av ironi for å få fram synet sitt er dødsdømte til å bli rene "hvem kan finne flest faktakilder" maktdemonstrasjoner.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg blir så sinnsykt frustert over folk som ikke skjønner ironi. (Hate USA tråden) Jeg kan ikke si at jeg så ironien i meldingen din. Det er jo det jeg sier ! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Haha, det var nesten ett lite gullkorn.. Men vil ikke henge ut stakkars Jokki Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 JEG HATER JOBBEN MIN!!!! Argh!! Og denne må jeg på hver dag!!! Lenke til kommentar
kenny Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ukedagene ødelegger døgnrytmen min :gretten: Lenke til kommentar
daysleper Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jævla forbanna kjøtthuer! Dere bryr dere om sånnt småtteri -- JEG har ikke fått drekkt på 2 uker! DÉT er helvette det! arrrghhgghh!! *ut å slå i stykker ett eller annet i blindt raseri* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eg hater hundehatere. Måtte de brenne. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Faan i helvete møkka rompefreste lamme mongo kunde fra langt oppe i kukk i grethe.. å... blir jo aldri ferdig med han! Kan jo ikke forskjell på - _ . , dott puntum og åååhhrrrrr..... Og så har jeg mat som blir kald! Noen mennesker burde ikke ha internett ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Wtf was that all about? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Wtf was that all about? Jeg har en på tråden (fremdeles) som ikke klarer å lage en e-post og legge den i en epost i express, han vet ikke hva dott eller @ er... I tillegg har jeg mat som blir kald... vanlighvis går en slik samtale på noen få minutter... Han her har jeg brukt over 30 min på ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehehe ok skjønner ka du mener. Hater når folk ikke klarer å forstå ting kjapt og enkelt. Altfor mange folk som ringer meg også og trenger hjelp og ikke klarer å skjønne ka eg sier. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nå skriver han smpt og ikke smtp.... Sliter med å holde meg i fletta nå ! EDIT: Ferdig ! 39min 41 sek... Er det rart at det blir kø til tider ?? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå