Nitrius Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) jeg lasta ned denne skinnen til MSN messenger 6.1 min Futuristic Look http://rolando.ya2ew.com/skins.html så det jeg lurer på, den er jo engelsk, går det ann å gjøre denne til norsk ved en fil? eller går det ikke? men vis det går hvilken fil trenger jeg for å oversettet dette skinnet til norsk? EDIT: bare glem det fant det ut selv, tok bare språk fila fra vanelig MSN 6.1 og butta den inn igjen etter at jeg installerte det skinnet, og nå er det på norsk Endret 28. oktober 2003 av remy5 Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvor fant du den fila? eg trenger den også... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Så bra! Jeg visste ikke en gang at det fantes skins til MSN... Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe tusen takk for den! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du finner mange stilige skins & modz til msn messenger på mess.be Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) fila kalles msgslang.dll, norsk versjon av denne ligger i mappa til MSN Messenger norsk versjon, så bare installer den, kopier msgslang.dll fila fra Mappa, gjør det du skla kopier igjen så fila inn i mappa og vips du har norsk Edit: send meg en mail så kan jeg sende deg fila, vis du vil Endret 28. oktober 2003 av remy5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå