Gå til innhold

Mye data for lite kr?


Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Har idag Tele2s sjokkpris abo, med 6 GB data for 199 kr i mnd.

 

Synes det funker litt dårlig her jeg bor, så jeg vil gjerne teste ut noe annet. Men hvilken operatør er det som tilbyr mest mulig for lavest mulig pris akkurat nå? Eller er de stort sett like.

 

Telenor og Djuice er dessverre utelukket da de skal ha ekstra betalt for bankID på mobil.

 

Hva er det som er best og har bra pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har talkmore og er VELDIG fornøyd med det. Vunnet en del kåringer om kundeservice.

 

De har samme priser som de fleste andre, men har full telenor dekning i og med at telenor eier de. Ikke ekstra for bankid.

 

1GB for 200 og 5GB for 299.

MEN de er veldig greie å ha med å gjøre da jeg betaler 199 for 6GB da de kunne matche tele2 sitt sjokkpris abbo for en tid tilbake slik at jeg fortsatte å være kunde.

 

Så om du er kunde og truer med å bytte så gjør de en del for å holde på deg som kunde.

 

De har også vervekampanje som gjør at den som blir vervet OG den som verver får begge to måneder gratis. Hvis du vil kan jeg verve deg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Takk for tips. Har sendt dem en melding og avventer hva slags tilbud de eventuelt kan gi meg.

 

Tar gjerne imot flere tips, og burde kanskje nevne at 4G er IKKE et must for meg.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest medlem-169651

Fått noe svar fra talkmore ?

Ja, de kunne ikke gi meg noe som helst tilbud. Bare vanlig pris.

 

Men jeg skal fortsatt tenke på det, og gir deg beskjed, så du kan få verve.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jøss, det var rart. Jeg har 6GB for 199,- hos talkmore, mulig man må ha vært kunde før de er villige til å gi tilbud...

 

attachicon.giftalkmore.png

Det er vel litt som Telenor. Kun interessert i å komme med de gode tilbudene når man har meldt overgang til konkurrenten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Hva med Netcom?

 

Btw, hvordan betaler du 199 kr for et abonnement som egentlig koster 399? Har selv 6 GB fra netcom, men betaler ikke fulle prisen da jeg har en avtale.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det var tilbud i en begrenset periode. Kalt Sjokkpris! 6 GB for 199 kr mnd. En av telefonene mine kan rett og slett ikke koble til simkort som bruker Netcom(uvisst hvorfor), så jeg må ha Telenor dekning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det var tilbud i en begrenset periode. Kalt Sjokkpris! 6 GB for 199 kr mnd. En av telefonene mine kan rett og slett ikke koble til simkort som bruker Netcom(uvisst hvorfor), så jeg må ha Telenor dekning.

 

Høres merkelig ut. Mobilen skal vel være sperret til Telenor de første 12 månene, og så skal en kunne bytte..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Den er ikke sperret til noe. Bare funker ikke med en del simkort. Fikk Telenor, Djuice og Xito til å funke helt fint. Men ikke Tele2, Netcom, Chess eller OneCall f.eks.

 

Ingen anelse om hvorfor. Telefonen er kjøpt i utlandet, så det er ikke Telenor sin feil. Muig det har med frekvenser den støtter, og at kun Telenor benytter de frekvensene kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...