MrCusNT Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hei. Jeg har hatt et problem med PS3en min en stund. Den lagger på alle spill. Jeg var på elkjøp i går og sa problemet. Da skulle jeg kjøpe ny hdmi kabel, men gadd ikke og bestemmer meg for å ta en tur dit med den. Han som jeg pratet med sa han aldri hadde hørt noe lignende om PS3en. Den skulle kjøre smooth. Han sa jeg skulle prøve å finne en løsning hjemme. Så nå spør jeg her. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har prøvd 2 Tver (begge samsung) og det lagger fortsatt. Jeg har setti ned til 720p selv om jeg vet at den går automatisk ned til den når jeg spiller. Det jeg merker mest lag på er GTA V og Red Dead Redemption. Trenger fiks. Takk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Om dette var et problem før : Da bør du som sagt ordne deg en ny Hdmi kabel. Om problemet kun er på et fåtall spill som feks Gta V og IV osv så er nok problemet mer at du legger merke til fps droppsen som faktisk forekommer i disse spillene ,GTA iv for eksempel hadde mange problemer med sekvsenser som var nesten uspillbar pga dårlig ytelse. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Lån en annen PS3 og se om det gjør noen forskjell. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 At det hakker på GTA er ikke noe som har opphav i akkurat din PS3, det er gjeldende for alle da dette spillet presser den gamle hardwaren til konsollen til det ytterste til tider. Red Dead Redempion har jeg spillt så lite, så det husker jeg ikke hvordan var rett og slett. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 RDR skal kjøre svært bra på PS3. Enkelte fps-drops forekommer, men stort sett er det godt optimert. Det samme gjelder GTA V. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Hjelp Endret 28. september 2014 av Kickass Grandpa Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Lå merke til drops på fifa 15 også Endret 28. september 2014 av Kickass Grandpa Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Om dette var et problem før : Da bør du som sagt ordne deg en ny Hdmi kabel. Om problemet kun er på et fåtall spill som feks Gta V og IV osv så er nok problemet mer at du legger merke til fps droppsen som faktisk forekommer i disse spillene ,GTA iv for eksempel hadde mange problemer med sekvsenser som var nesten uspillbar pga dårlig ytelse. Det var noe lag på Fifa 15 også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvilken TV har du? Du har ikke aktivert ett eller annet dritt i form av "bildeforbedring" ? Satt den i spillmodus? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Tven heter Samsung UE32D4004BW. Jeg har på spillmodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå