lovergirl1996 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 hjelp????? hvordan sluter jeg å synes at en fyr er fin??? når han er dritfin det er veldig provoserende når jeg må se han hver dag han virker som tidenes drittsekk, men han er svært fin og jeg blir tvunget til å være med han (vil ikke gå inn på nærmere detaljer) dette er veldig vanskelig for meg. pls hjelp asap? han er svært vakker altså. om det ikke kom frem allerede Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 get over it, gurl Anonymous poster hash: 920c0...4b9 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Se for deg han med mikroskopisk tisselur Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Se for deg han med mikroskopisk tisselur takk, begynner å komme seg allerede Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Huff. Jeg føler med deg ts. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvorfor er det vanskelig og provoserende? Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 hjelp????? hvordan sluter jeg å synes at en fyr er fin??? når han er dritfin det er veldig provoserende når jeg må se han hver dag han virker som tidenes drittsekk, men han er svært fin og jeg blir tvunget til å være med han (vil ikke gå inn på nærmere detaljer) dette er veldig vanskelig for meg. pls hjelp asap? han er svært vakker altså. om det ikke kom frem allerede La deg bli utnyttet av han, så kanskje du blir voksen etterhvert og ikke lar deg tiltrekke av "badboys". Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 hjelp????? hvordan sluter jeg å synes at en fyr er fin??? når han er dritfin det er veldig provoserende når jeg må se han hver dag han virker som tidenes drittsekk, men han er svært fin og jeg blir tvunget til å være med han (vil ikke gå inn på nærmere detaljer) dette er veldig vanskelig for meg. pls hjelp asap? han er svært vakker altså. om det ikke kom frem allerede La deg bli utnyttet av han, så kanskje du blir voksen etterhvert og ikke lar deg tiltrekke av "badboys". er ikke det som er problemet )))))) Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Hvorfor er det vanskelig og provoserende? fordi han er så full av seg selv Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Fine jenter som oppfører seg som en drittsekk (eller bitch) taper seg veldig i mine øyne (også fysisk faktisk), hvorfor det er nesten motsatt i mange damers øyne når mannfolk oppfører seg som dritt synes jeg er merkelig. 1 Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Fine jenter som oppfører seg som en drittsekk (eller bitch) taper seg veldig i mine øyne (også fysisk faktisk), hvorfor det er nesten motsatt i mange damers øyne når mannfolk oppfører seg som dritt synes jeg er merkelig. spot on, det er nettopp det som er problemet!!! vil ikke synes at han er fin når oppførselen er sånn ca det motsatte;) (liten overdrivelse) aner ikke hvorfor det er slik, men det er jo et vanlig fenomen Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 plz trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hva med å se på han som det han er, nemlig en arrogant dritsekk. Istedet for å se deg blind på utseendet hans. Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Hva med å se på han som det han er, nemlig en arrogant dritsekk. Istedet for å se deg blind på utseendet hans. ja det er jo det som er ønskelig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 ..med mindre du har et ønske innerst inne om at han skal falle for deg og være snill og grei med DEG. Typisk jentefrelsertanke . 2 Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 ..med mindre du har et ønske innerst inne om at han skal falle for deg og være snill og grei med DEG. Typisk jentefrelsertanke . har faktisk ikke et ønske om de! hovedproblemet er at han virker svært arrogant Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 har faktisk ikke et ønske om de! hovedproblemet er at han virker svært arrogant Hvis du har en tendense til å falle for gutter som er arrogante drittsekker er vel det ett større problem enn "hovedproblemet" Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 har faktisk ikke et ønske om de! hovedproblemet er at han virker svært arrogant Hvis du har en tendense til å falle for gutter som er arrogante drittsekker er vel det ett større problem enn "hovedproblemet" har strengt tatt ikke falt for han, og faller ikke for denne typen gutter heller problemet er bare det at han er provoserende vakker Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Men, altså.. det finnes da vakre og kjekke mennesker over alt i verden? Er det et problem i seg selv for deg at andre er vakre og har ræva personlighet? Anbefaler deg å bare overse disse menneskene og ikke legge ned mye energi i dem.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg er kjempe vakker. Har du ikke vært så fjortis kunne jeg ha vært interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå