Tranceboy82 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Hei. Trenger litt råd fra ikke-helsepersonell folk her. For ca to måneder siden begynte jeg å ha en helsikens avføringstrang. Alt fra diare til veldig løs avføringer daglig. Jeg dro til legen og to en avføringstest og blodprøve. Det var negativt. Legen mente jeg hadde d-vitamin mangel og sendte en resept til dette. Dette var 2 uker etter med at hele dette avføringstrang og diare'en begynte. Hun anbefalte også å holde meg unna melk. Noe jeg hadde gjort allerede. Jeg holdt meg unna også hvetemel. 3 siste ukene har det dempet seg litt. Jeg går fra 2 til maks 4 ganger på toalettet daglig, men som regel bare to. Noe av avføringen har stort sett vært sånn pølseformet. De er ikke steinharde men ikke supermyke heller. Sånn mellomting. Noen gang halverte pølseformer eller småe klumper. Jeg merket fortsatt uro i tarmen eller magen. Jeg hadde store magesmerter før,men det har tydeligvis gått vekk. Men det uroe meg mest er at jeg har gått fra 65 kg til 57 kg ned i vekt. Jeg spiser 3-4 ganger daglig. Mye karbohydrater generelt sett. Er dette tegn til disse tarmbetennelse sykdom som kolitt eller chrohns? Har sendt spm til onlinelege og lommelegen og de har svart at tarmfloraen må kanskje bygges på nytt igjen med probiotika. Men vekttap årsaken har de ikke svart. Har tenkt på kreft og greier, men ingen i familien min har arvelig kreft såvidt jeg vet. Eneste er at min bestefar døde av kreft i lungen, men han røykte ganske mye så...Er litt urolig Er i bra fysisk form. Trener styrketrening og prøver å ete så sunt som mulig. Endret 27. september 2014 av Tranceboy82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå