bo1e Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Jeg prøver å få "play to"-funksjonen i windows 8 til å funke mot min Yamaha rx-475. Er det dlna som er i bruk her? Det går som følger: Jeg høyreklikker på for eksempel en mp3-fil. Jeg finner "play to" i menyen. Jeg får opp receiveren i listen over enheter jeg kan sende lyden til, men når jeg velger receiveren så spretter "play to"-vinduet opp og inni der er det et rødt kryss og det står "command failed". Trykker jeg på play-knappen inni "play to"-vinduet så står det "unexpected device error". Hvis jeg velger for eksempel tven så fungerer det som det skal. Det er ARC på tven, så det er i grunn ikke noe problem. Presentasjonen fra tven er langt penere også Men jeg lurer på hvorfor det ikke funker mot receiveren.. Edit: Fant ut av det. Var nødt til å bla meg frem til dlna server browser-menyen på receiveren før den ville ta i mot, selv om avspillingen blir initiert fra pcen. Tenkte receiveren ordnet ting selv når det ble forsøkt å sende til den slik tven gjør, men den gang ei. Endret 27. september 2014 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå