Vatjusi Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei, jeg hadde aldri giddet å hooke opp med en 21-åring i slutten av 20-årene mine.Har fått tilbudet, men jeg hadde ikke behov for å prøve det ut for å forstå at det ikke hadde gitt meg stort. 1 Lenke til kommentar
hakr Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Det kan da umulig være noen sak. Jeg er 26, og merker overhodet ingen forskjell fra da jeg var 20. 20 og 30 er så godt som det samme, man blir ikke plutselig gammelmodig mot slutten av tjueårene. Hehe. Jo! Jeg har forandret meg rimelig mye fra 20 til 28. Enig i at en i utgangspunktet forandrer seg mye i løpet av disse årene, men samtidig tror jeg mange menn har en tendens til å forandre seg mer enn kvinner i denne perioden. Jeg merker i hvertfall at mange menn ofte er "barnslige" og umodne lengre enn kvinner. Derfor tenker jeg at 21 år (kvinne) og 28 år (mann) kan være greit. Endret 4. oktober 2014 av hakr 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Det kan da umulig være noen sak. Jeg er 26, og merker overhodet ingen forskjell fra da jeg var 20. 20 og 30 er så godt som det samme, man blir ikke plutselig gammelmodig mot slutten av tjueårene. Vet du at du innrømmer at du har hatt en utvikling lik NULL på den tiden? Selv opplever jeg årlig utvikling og forandring. Anonymous poster hash: cdf8e...b53 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå