Stigma Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Hei, Jeg rydder opp på gutterommet og har dermed en samling med relativt pent brukte ymse tegneserieblader som jeg må bli kvitt - men jeg synes det er litt for dumt å bare kaste alt dette i bosset. Er det fremdeles noen i Bergen som driver med kjøp og salg av slike bruktblader? Jeg vet at det finnes tråder om slikt fra før, men det er mye utdatert info i og med at mange slike butikker har forsvunnet i senere år - så jeg spør heller på nytt. Hva får man typisk pr. hefte? Jeg vil primært bare at noen andre skal kunne få noe glede av det fremfor å kaste det - men det må liksom dekke transportkostnadene mine som minimum for at jeg skal gidde å gjøre noe ut av det Håper at noen kan tipse meg om noen steder som fremdeles driver med slikt EDIT: Det er en fordel om de tar imot litt bredt spekter av blader. Jeg vet ikke om det er noen steder som bare tar f.eks. Donald eller slikt... -Stigma Endret 27. september 2014 av Stigma Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Du har en like ovenfor Nama sushi, har ikke sett mange andre på en del år. Det var en i Marken, en på nøstet og en i Hollendergaten (korskirken) tidligere, men tror det er lenge siden det var lønnsomt med bruktbutikker. Er heller ikke sikker på om du får penger for bladene. Det er nok heller tilgodelapp i butikken som er tingen. Nå som finn.no er gratis å bruke, kan du legge ut bladene der og se om du får napp. Sikkert greit å legge ut i hele årganger om du har det. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Du har en like ovenfor Nama sushi, har ikke sett mange andre på en del år. Det var en i Marken, en på nøstet og en i Hollendergaten (korskirken) tidligere, men tror det er lenge siden det var lønnsomt med bruktbutikker. Er heller ikke sikker på om du får penger for bladene. Det er nok heller tilgodelapp i butikken som er tingen. Nå som finn.no er gratis å bruke, kan du legge ut bladene der og se om du får napp. Sikkert greit å legge ut i hele årganger om du har det. Det er nok ikke organiserte nok samlinger til at det er noen som gidder å kjøpe det privat vil jeg tro. Husker du navnet på den over Nama? (det er de som ligger rett bak bryggen ikke sant?) -Stigma Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Husker ikke navnet, men det er samme fyren som drev bruktblad-delen i Hollendergaten tidligere. Den ligger i Lodin lepps gate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå