Dr. Brodsky Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg trenger en ny videoavspiller til min Mac da VLC er et par hakk mer ustabilt enn jeg liker. Det jeg er ute etter en en videoavspiller som: * er gratis * spiller av "alt" * enkelt kan legge til undertekster og synkronisere dem om de ikke passer helt * er minimalistisk * er stabil Finnes det noe slikt? 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Bruker Gom player her å den fungerer utmerket. http://player.gomlab.com/eng/download/ Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 ...til OS X? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Movist: https://itunes.apple.com/no/app/movist/id461788075?mt=12 Du kan prøve en eldre versjon gratis, den ligger rundt om kring på nettet - men den er LANGT dårligere, og både ustabil og treig. Den på app store er langt bedre. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Winamp kanskje? Vet ikke om den er helt passende i din situasjon siden Winamp i utgangspunktet var en musikkspiller. Den kan spille av video. Finnes til OS X. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg bruker har jeg VLC, Gomplayer og KMPlayer. KMPlayerSkal du bruke playeren til å se filmer, ville jeg anbefalt KMPlayer. Flott UI, enkel å bruke. Masse kjekke instillinger + god måte å synce lydsporet riktig hvis lyden kommer for sent/tidlig i forhold til bildet på skjermen. Gomplayer Denne har jeg kun installert som backup løsning om et format er ukjent, men syntes den blir litt for simpel og kjedelig til å se filmer/serier i. Playere jeg har dårlig erfaring med hatt er Winamp og Windows media player (ingen liker den). Ble litt for mye autoplaying her og der og når jeg så en serie begynte den å spille av sample sangen som er lagt inn med en gang den var ferdig. Jeg er klar over at dette går an å fikses og organiseren for at det skal fungere optimalt, men jeg liker ikke å fikse ting med mindre jeg har selv laget rotet Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Vil som Shruggie også anbefale Movist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå