Sithcato Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Child of the sun Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Her blir mitt spørsmåL "Var insektet der under eksponering eller har du plassert det der?" Du leverer jo stort sett manipulerte og oppstilte bilder med din spesielle stil og dette er intet unntak. Interessant nok dette der nok insektet er det som GJØR bildet. Roar Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Her blir mitt spørsmåL "Var insektet der under eksponering eller har du plassert det der?" Du leverer jo stort sett manipulerte og oppstilte bilder med din spesielle stil og dette er intet unntak. Interessant nok dette der nok insektet er det som GJØR bildet. Roar Takk Roar! Ser det som en god ting at du må spør :-) Fant ingen vesper den dagen så det måtte bli med manipulering. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Her blir mitt spørsmåL "Var insektet der under eksponering eller har du plassert det der?" Du leverer jo stort sett manipulerte og oppstilte bilder med din spesielle stil og dette er intet unntak. Interessant nok dette der nok insektet er det som GJØR bildet. Roar Takk Roar! Ser det som en god ting at du må spør :-)Fant ingen vesper den dagen så det måtte bli med manipulering. Godt jobba der t.o.m. skyggen til vepsen virker troverdig. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg