mars001 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Første gang jeg prøver å overklokke. Leste testen om overklokking av et annet ti200 kort her på siden, og så at GPU gikk på 237MHz og RAM på 545MHz. På mitt kort er det ustabilt allerede på 200/500 hvis jeg setter ned til 200/450 går det greit. Syntes dette er litt merkelig da disse kortene skal være meget overklokkningsvennlige. Noen peil på hva jeg eventuelt gjør galt ? Rettet det opp nå :-) Kan jo også legge til at det ikke blir varmt, så det ikke der feilen ligger. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Aopen Ti200...javelja? Gjetter du mener et Gforce av noe slag, men Gforce 3 eller 4? Kjekt å vite.. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Mitt kjører på 224 (GPU) og 511 (minne) uten ekstrakjøling..... er det meste jeg kan klokke uten annen kjøling Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Merkelig... GPU på 225 går greit, men omtrent så fort jeg toucher minnet blir det fullt av streker over skjermen. Får minnet opp til 440, etter det blir det ikke bra. Etter det jeg har fortstått så er det viktigste å få GPU høyt ? så kanskje det hjelper litt ihvertfall.... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Aopen Ti200...javelja? Gjetter du mener et Gforce av noe slag, men Gforce 3 eller 4? Kjekt å vite.. Nå er det bare GF3 serien (samt et ensomt GF2 ultra+) som fikk Titanium navnet, så det skal ikke være mulig å misforstå at det er et GF3 det er snakk om. Det er også fullt mulig å lese "Aopen GF3 Ti200" i topicen. Jeg vil anbefale bedre kjøleribber og kanskje en annen form for kjølepasta enn den orginale til deg Mars. Noen av kortene er/var heller ikke så særlig bra å overklokke. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Ok. Er egentlig ikke interessert i legge ned noe mer arbeid enn det jeg får ut av det sånn som det er nå med orginal kjøling, skal ha nytt kort om ikke så altfor lenge. Med GPU på 225MHz og Ram på 440Mhz blir det sikkert bittelitt bedre :-) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ok. Er egentlig ikke interessert i legge ned noe mer arbeid enn det jeg får ut av det sånn som det er nå med orginal kjøling, skal ha nytt kort om ikke så altfor lenge. Med GPU på 225MHz og Ram på 440Mhz blir det sikkert bittelitt bedre :-) Har du prøvd å rense viften? viftene blir fort fulle av støv, ivertfall min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå