DaddyDrunk Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hey. Endelig anskaffet meg Fifa 15 til PS4 og lurte på om noen hadde hatt mulighet til å gifte meg Be a pro gaver? Jeg er nivå 46 for øyeblikket og jo høyere folket hadde hatt lyst jo bedre hadde det vært PSN: Aspel91 Takker og bukker Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hey. Endelig anskaffet meg Fifa 15 til PS4 og lurte på om noen hadde hatt mulighet til å gifte meg Be a pro gaver? Jeg er nivå 46 for øyeblikket og jo høyere folket hadde hatt lyst jo bedre hadde det vært PSN: Aspel91 Takker og bukker Kan sikkert gifte deg noe når jeg er online neste gang :-) Er vel på nivå 60 eller 61 tror jeg det var :-) Lenke til kommentar
marvol Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Samme her, er på nivå 33 :-) Psn: M_Vold Endret 29. september 2014 av marvol Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Hey. Endelig anskaffet meg Fifa 15 til PS4 og lurte på om noen hadde hatt mulighet til å gifte meg Be a pro gaver? Jeg er nivå 46 for øyeblikket og jo høyere folket hadde hatt lyst jo bedre hadde det vært PSN: Aspel91 Takker og bukker Kan sikkert gifte deg noe når jeg er online neste gang :-) Er vel på nivå 60 eller 61 tror jeg det var :-) Takker og bukker Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen som kunne sendt meg gaver også? Er på nivå 73, men vet ikke om det er så mye du kan gifte som hjelper på Pro-spilleren over det nivået. Uansett PSN: Grelling92 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Over nivå 47 er det vel ingenting meir å hente enn stort sett enn litt tekstilar og fancy pasning og vipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå