Gå til innhold

Kolliderte i rundkjøring. Hvem sin feil og hvordan gå frem?

Dizzeebizzle

Anbefalte innlegg

Det er korrekt skjema.

Har min forsikring hos Sparebank1, og da kan man fylle ut ved elektronisk skjema, eller ringe dem. Fikk ikke logget inn, så derfor ringte jeg dem på telefon, og de opprettet forsikringsskaden. Alt jeg trenger nå er reg. nr og navn på motparten, så håper jeg det meste kan være i boks. Ringer opp til politi i morgen.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og mopedisten kom til enighet om skyld (h*n påtok seg skylden) og vi fikk underskrevet en skademelding i fellesskap. :) Det viste seg at vi har samme forsikringsselskap. Jeg har hørt at hvis vi har samme forsikring, blir det som oftest skylddeling. Noen som har erfaring med dette eller som kan avkrefte?

Lenke til kommentar

Hva dere blir enige om dere i mellom spiller ingen trille.

Det er ikke dere som avgjør skyldspørsmålet, det er det selskapet som gjør.

Selskapene har relativt lett for å gå for skylddeling i rundkjøringer i det hele tatt, særlig når man har samme selskap.

Men tiden vil vise hva de finner ut, det kommer mye an på hvor opplagt saken er også.

Lenke til kommentar

I dag våknet jeg opp til et brev fra politiet der det står ''Bekreftelse på anmeldt forhold'', ''Personskade (par. 3).'' Betyr dette at mopedisten har anmeldt meg? Fordi jeg har ikke anmeldt den andre personen for noen ting, med mindre politi har anmeldt meg? Kan noen hjelpe, fordi jeg blir litt redd nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...