Dizzeebizzle Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Det er korrekt skjema. Har min forsikring hos Sparebank1, og da kan man fylle ut ved elektronisk skjema, eller ringe dem. Fikk ikke logget inn, så derfor ringte jeg dem på telefon, og de opprettet forsikringsskaden. Alt jeg trenger nå er reg. nr og navn på motparten, så håper jeg det meste kan være i boks. Ringer opp til politi i morgen. Takk for svar. Lenke til kommentar
Dizzeebizzle Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg og mopedisten kom til enighet om skyld (h*n påtok seg skylden) og vi fikk underskrevet en skademelding i fellesskap. Det viste seg at vi har samme forsikringsselskap. Jeg har hørt at hvis vi har samme forsikring, blir det som oftest skylddeling. Noen som har erfaring med dette eller som kan avkrefte? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hva dere blir enige om dere i mellom spiller ingen trille. Det er ikke dere som avgjør skyldspørsmålet, det er det selskapet som gjør. Selskapene har relativt lett for å gå for skylddeling i rundkjøringer i det hele tatt, særlig når man har samme selskap. Men tiden vil vise hva de finner ut, det kommer mye an på hvor opplagt saken er også. Lenke til kommentar
Dizzeebizzle Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 I dag våknet jeg opp til et brev fra politiet der det står ''Bekreftelse på anmeldt forhold'', ''Personskade (par. 3).'' Betyr dette at mopedisten har anmeldt meg? Fordi jeg har ikke anmeldt den andre personen for noen ting, med mindre politi har anmeldt meg? Kan noen hjelpe, fordi jeg blir litt redd nå. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ring politiet og spør? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det bør jo stå relativt klart i brevet om det er du som er anmeldt eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå