Gå til innhold

Samsung S3 som låser seg i bootingen

Br?stopp

Anbefalte innlegg

Har en Samsung S3 som fra den ene dagen til den andre plutselig har fått for seg at den ikke skal boote.

Jeg startet telefonen på normalt hvis, og al ser greit ut helt ti Samsungs animerte logo kommer opp. Da spiller den halvparten av melodien, og deretter blir den sående med SAMSUNG "småblinkene" uten at den kommer videre.

Batteriet er fulladet. Jeg har forsøkt å avinstallere batteriet i et par minutter, men ingentin skjer. I tilegg har k jeg lagte merke til at den blå dioden står å ssmåblunker (ensten umulig og oppdage).

Er dede t noe som har en oppskrift på hvordan leg løser dette, elle r er tlefonen ferdig ( lønner seg ikke å seende på rep på grunn av kostnadene.

Svært takknemlig for snarlig svar.

Telefonen har ikke vært i nærheten av fukt. Om SIM-kortet funger i andre telefoner har jeg ikke prøvd. Uansett skulle man kunne ringe nødetatene.

Takknemlig for svar.

Hilsen Brstopp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold volume up + home mens du starter telefonen så starter den i recovery mode. da kan du resette hele saken

Tak for rask tilbakemelding. :)

Jeg har forsøkt denne løsningen, men etter at jeg fikk opp skjermbildet på dette ble jeg litt usikker på hva jeg skulle gjøre videre. En annen sak, mister jeg alt innholdet på telefonen? Har det meste liggende på e Galaxy 12.1 Pro 64 MB.

Er denne feilen tilbakevendende? Det skremmende er at man ikke en gang kan utføre et nødanrop.

Jeg er takknemlig om noen kan gå dette litt mer i dybden, eller legge ved en link.

Tak for at dere engasjerer dere.

Hilsen

Paal

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du mister alt ja. Husker ikke hvordan stock recovery ser ut, men heter sikkert noe ala reset system settings eller noe slik.

Android er et mobilOS du egentlig bør sette deg inn i før du anskaffer en mobil som bruker det. Det er mange ting man kan gjøre for å hindre å miste data når slike ting skjer, men desverre er det lite du får gjort når det først har skjedd.

Jeg vet ikke om dette er en vanlig feil eller ikke. Min S3 er dønn stabil, men så har den aldri heller kjørt Samsung sin ROM. Du kan eventuelt vurdere å sette deg inn i custom recovery, custom roms, og rooting når du får fiks på den igjen, så du har litt bedre kontroll over sakene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...