NoisyPepper Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Jeg skal snart på IKEA, og tenker at jeg vil oppgradere til en langt mer minimalistisk og moderne seng i samme slengen, så jeg håper for det meste på positiv kritikk om IKEA. Det er snakk om enkeltseng. IKEA selger ikke akkurat veldig solide møbler, men jeg fant et annet forum hvor flere var enige at IKEA og Jysk så og si ligger lag om lag i pris og kvalitet. REDIGERT: Noen som har erfaring med denne sengen? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09031912/ Designet og skuffene er ypperlig. Endret 27. september 2014 av Tacanacy Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Malm-serien fra Ikea har ganske grei kvalitet, i mine øyne. Malm enkeltseng I tillegg kan man supplere med skuffer til å ha under, for ekstra oppbevaring. Malm skuff Hvis du ikke kjøper det rimeligste på Ikea, får du faktisk ganske bra kvalitet. Endret 27. september 2014 av Molekylet Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Malm-serien fra Ikea har ganske grei kvalitet, i mine øyne. Malm enkeltseng I tillegg kan man supplere med skuffer til å ha under, for ekstra oppbevaring. Malm skuff Hvis du ikke kjøper det rimeligste på Ikea, får du faktisk ganske bra kvalitet. Hva vil grei si? Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hva vil grei si?Jeg har ikke seng i Malm-serien, men et par andre ting. De føles veldig solide, i hvert fall. Ikke noe som knirker, de står støtt på gulvet, og materialene ser ikke ut til å kunne knekke selv om man utsetter de for mer enn vanlig belastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå