Borger___ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Skal ikke airdrop fungere på tvers av platformer etter ios8? Skulle sende et bilde fra iphone til mac, Airdrop symbolet står under bildet, men det skjer liksom ingenting.. Hvordan overfører man ? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 AirDrop fungerer mellom iOS 8 og OS X 10.10 Yosemite. Sistenenvte er ikke ferdig enda, men beta-utgaven kan testes. Antar den ferdige versjonen blir klar ila. noen uker. Blir da gratis via Mac App Store. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 AirDrop fungerer mellom iOS 8 og OS X 10.10 Yosemite. Sistenenvte er ikke ferdig enda, men beta-utgaven kan testes. Antar den ferdige versjonen blir klar ila. noen uker. Blir da gratis via Mac App Store. Oppgraderte nettopp til Yosemite , men får fortsatt ikke til noe airdrop på kryss av platformer.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg fikk det til mellom min iPad Air med iOS 8.1 og Yosemite på nye Mac mini. Blutetooth må være aktivert på begge enheter, de må være på samme nettverk og på iOS enheten må AirDrop stå til Alle kontakter. Jeg fikk sendt et bilde begge veier. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg fikk det til mellom min iPad Air med iOS 8.1 og Yosemite på nye Mac mini. Blutetooth må være aktivert på begge enheter, de må være på samme nettverk og på iOS enheten må AirDrop stå til Alle kontakter. Jeg fikk sendt et bilde begge veier. Jeg får det iallefall ikke til (iphone/imac). Hvor sjekker jeg ift at Airdrop står til Alle kontakter? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Åpne Kontrollsenter ved å sveipe opp fra bunnen av skjermen. Trykk AirDrop og velg Alle. Endret 31. oktober 2014 av Pey'J Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Åpne Kontrollsenter ved å sveipe opp fra bunnen av skjermen. Trykk AirDrop og velg Alle. airdrop.png Ja den står på "Alle" , men om jeg feks. går på bildealbum , markerer et bilde, så skjer det liksom ingenting om jeg trykker airdrop.. Er det meningen man skal trykke på symbolet, eller det der kun for å indikere at den er "på" ? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 OK, nå testet jeg en gang til. På Mac-en måtte jeg åpne Finder og velge AirDrop i listen til venstre. Siden jeg bruker kablet nett, stod det en melding at jeg måtte skru på Wi-Fi. Når jeg gjorde det, dukket Mac-en opp på iPad-en og når jeg valgte den ble bildet kopiert til Nedlastinger på Mac-en. Hvis det fortsatt ikke fungerer, så kan det være at enten en av enhetene dine ikke er støttet ("for gammel") eller at ruteren din er inkompatibel. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Fikk kontakt , men fikk en merkelig "nettverksfeil" som jeg ikke har sett før: http://prntscr.com/51vojo Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Jeg fikk sendt fra iPhone til MBA, men hvor pokker ender filen opp? edit: fant den i "downloads" til slutt Endret 1. november 2014 av Twinflower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå