reazion Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Så i dag byttet eg stock viften på CPU'en min med en h100i, når alt var koblet opp med null lekasjer prøvde eg å starte pc'n. den starter så lenge ingen kabler står i HK'et (mus/tastatur etc.) men ingenting vises på skjermen(e) og jeg kan ikke slå den av/resette den uten å slå av PSU'en. Noen som vet hva som skjer her? er det HK'et som e gåent? Lenke til kommentar
reazion Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 har tatt utav og satt inn igjen ram og skjerm kort. får start på pc'n men kan fortsatt ikke slå den av uten å slå av psu'en. når pc'n e på, kommer det fortsatt ingenting opp på skjermen "no signal", men viftene på skjermkortet går fortsatt. cpu led lyser rødt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Mere info om hva du har, røde led sier ifra at noe er galt, kanskje du finner svaret i manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Re-seat 8p kabelen til hovedkort (strøm til CPU) siden du har cpu led som lyser. Ta også å re-seat selve prosessoren (av med kjøleren) og sjekk at ingen av pinnene er skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå