pushypit Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 hei.. jeg kjøpte ny pc igår og jeg har lastet ned battlefield 4 og flight sim x der lagger uansett om jeg har på lite grafikk noen som vet hva det kan være ? specs: windows 8.1 intel core i7 5820k nvidia gtx titan z 16gb ram (4x4) 850w strømforsyning 2tb barracuda 240gb hyper x SSD Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Første bud er å sjekke til at alle drivere er oppdatert. Løsninger du kan prøve som har fungert for meg: Gå til task manager og høyreklikk battlefield,velg affinitet og skru av 2 cores (ikke ha fler enn 4 kjørende). Skru av "hyperthreading". Du har en i7 processor og klienten din sliter grovt med å sammarbeide med hverandre. Gå til Video Settings - V-Sync; ON, Motion Blur Amount:0%, Alle Antialiasing Settings; OFF, Ambient Occlusion: OFF Lenke til kommentar
pushypit Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Første bud er å sjekke til at alle drivere er oppdatert. Løsninger du kan prøve som har fungert for meg: Gå til task manager og høyreklikk battlefield,velg affinitet og skru av 2 cores (ikke ha fler enn 4 kjørende). Skru av "hyperthreading". Du har en i7 processor og klienten din sliter grovt med å sammarbeide med hverandre. Gå til Video Settings - V-Sync; ON, Motion Blur Amount:0%, Alle Antialiasing Settings; OFF, Ambient Occlusion: OFF hvor finner jeg task manager ? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Sikker på at kjølerrn til CPU er montert skikkelig? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har du installert drivere til skjermkort og ALT annet på pcen ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 BF4 funker fint med den CPU'en jeg har, i7-4960X pluss 2 x Titan kort. Kjører med Ultra setting hvis jeg ikke husker feil, og har ikke forandret på noe. Jeg kan ikke sjekke dette helt sikkert nå da jeg ikke er hjemme. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har du forsøkt med flere spill? At du skal måtte deaktivere kjerner / HT på prossessoren er lite sannsynelig problemet. Grafikk-innstillinger er også lite sannsynelig problemet. Men prøv å juster for å se om det blir noen forskjell.. Vsync har jeg aldri på. Har du montert pc'n selv? Har du sjekket temp på CPU og GPU under idle og load? Nyeste drivere? Lenke til kommentar
pushypit Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 jeg monterte ikke pc`n selv så jeg regner med att kjøleren er montert bra, jeg har alle de nyeste oppdateringene av drivere Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Prøvd å bruke afterburner for sjekke den faktiske fps'n.? Lagt inn bf4 og flight på nytt? Prøvd flere spill? Lenke til kommentar
pushypit Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 jeg har kun prøvd de to spillene men det lagger like mye uansett grafikk jeg har avinstallert og installert begge på nytt men det hjalp ikke jeg har prøvd å kjøre furmark for å teste om det var noe galt med skjermkortet og det var det ikke Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er en liten jobb å installere alt av drivere på pcen. Windows Update tar ikke alt! Feks intel chipset driver - hovedkort Nvidia - skjermkort Lan / Wifi - produsentens hjemmeside USB3 osv Er mye, veldig mye. Når jeg tar en Clean install av pcen min, så tar det meg hvertfall opp i mot et par timer bare i oppdateringer! Å da vet jeg akkurat hvor jeg skal finne dem på nett. Lenke til kommentar
pushypit Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 jeg har installert de cdene som fulgte med pc`n og de nyeste driverne på nvidia.com Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Da legger du inn win 8 på nytt, for tviler på at du kommer noe lenger her nå.. Lenke til kommentar
mna Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
pushypit Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 msi x99s https://www.komplett.no/msi-x99s-gaming-9-ac-socket-2011-3/822624 Lenke til kommentar
pushypit Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 jeg vet ikke hvordan jeg legger inn win 8 da tror jeg jeg heller returnerer den og får de til å fikse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå